بیوگرافی لین گریسون

4 سال پیش
بیوگرافی لین گریسون
4.3/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی لین گریسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لین ادوارد گریسون (به انگلیسی: Lane Edward Garrison) بازیگر آمریکایی می‌باشد که به خاطر بازی در نقش دیوید آپولسکیس در سریال فرار از زندان می شناسند.

زندگینامه لین گریسون

بیوگرافی لین گریسون

فعالیت هنری

او در سال ۱۹۹۹ اولین فیلمش را بازی کرد اما به دلایلی بازیگری را برای ۵ سال رها کرد و در سال ۲۰۰۴ او به دنیای بازیگری برگشت و در سال ۲۰۰۵ به خاطر بازی در سریال فرار از زندان مشهور شد و پیشنهادهای زیادی به او شد و در سال ۲۰۰۷ او در ۲ فیلم ظاهر شد اما این محبوبیت و مشهوریت زیاد دوام نیاورد زیرا او در سال ۲۰۰۷ هنگامی که الکل زیاد مصرف کرده بود با ماشین یک دانشجو را کشت و به زندان رفت.

او در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۰۹ از زندان آزاد شد و ۳۰۰،۰۰۰ دلار به خانواده قربانی غرامت پرداخت و اکنون در کالیفرنیا زندگی می کند.

لین گریسون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۷ سالگی در فیلم تک تیرانداز به کارگردانی آنتونی فوکوا بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کمپ ایکس ری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لین گریسون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مارک والبرگ، مایکل پنیا، Rhona Mitra و دنی گلاور را تجربه کرد.

سینما و تلویزیون

لین گریسون در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم لین گریسون در این سال، بازیگری در فیلم کمپ ایکس ری به کارگردانی پیتر ستلر محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لینا هیدی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لین گریسون بازی در فیلم کمپ ایکس ری بوده است. لین گریسون سال ۱۳۹۳ در ۳۴ سالگی در فیلم کمپ ایکس ری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با پیتر ستلر همکاری داشته است. لین گریسون توانست با بازی در فیلم کمپ ایکس ری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کریستن استوارت، پیمان معادی، Nawal Bengholam و جوزف جولیان سوریا بر تجارب او افزود.

لین گریسون علاوه‌بر فیلم کمپ ایکس ری، سال ۱۳۹۴ در ۳۵ سالگی در فیلم Wild for the Night نیز بازی کرده است. لین گریسون این‌بار با بنی بوم یعنی کارگردان فیلم Wild for the Night و هنرمندانی چون Tommy Flanagan، Michael Roark، Bianca A. Santos و Danielle Savre همکاری داشت.

در این سال‌ها لین گریسون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Emilio Rivera با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لین گریسون داشته است.

فیلمشناسی

۱۹۹۹ – ۴ چهره
۲۰۰۴ – کیفیت زندگی
۲۰۰۵ – شب استاکر
۲۰۰۶-۲۰۰۵ – فرار از زندان
۲۰۰۷ – دیوانه
۲۰۰۷ – تیرانداز
۲۰۱۴ – کمپ اشعه ایکس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لین گریسون
4.3/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه