بیوگرافی کریس ونس

4 سال پیش
بیوگرافی کریس ونس
4.8/5 - (81 امتیاز)

بیوگرافی کریس ونس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریس ونس بازیگری بریتانیایی است که او را به خاطر بازی در نقش [فهرست شخصیت‌های فرار از زندان|جیمز ویسلر] در سریال [فرار از زندان (مجموعه تلویزیونی)|فرار از زندان] می‌شناسند.

زندگینامه کریس ونس

بیوگرافی کریس ونس

فعالیت هنری

کریس ونس در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کریس ونس در این سال، بازیگری در سریال سوپرگرل محسوب می‌شود.

کریس ونس کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۴ در ۴۴ سالگی در سریال سوپرگرل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. کریس ونس توانست با بازی در سریال سوپرگرل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ملیسا بنویست، Mehcad Brooks، جرمی جردن و دیوید هیروود بر تجارب او افزود.

زندگی
او در دانشگاه نیوکاسل مهندسی عمران خوانده‌است. و در سال ۲۰۰۳ با زنی ازدواج می‌کند و به استرالیا می‌رود اما در سال ۲۰۰۷ از او جدا می‌شود.

زندگی حرفه‌ای
او در ابتدا در انگلستان بازی می‌کرد سپس به استرالیا و در ژوئن ۲۰۰۸ به کلمبیا او در ۱۴ قسمت سریال فرار از زندان نقش آفرینی کرد.

سریال بوش

بازیگر بریتانیایی کریس ونس (Chris Vance) که بیشتر بخاطر بازی در نقش فرانک مارتین در سریال تلویزیونی The Transporter شناخته می‌شود، اکنون آماده‌ی ایفای نقش در فصل پنجم “بوش” است. براساس خبرهای شنیده شده، ونس به عنوان دالتون والش، سردسته‌ی یک گروه مواد مخدر و رقیب اصلی برای کارآگاه اصلی این سریال است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن چاوشی

کریس ونس به واسطه‌ی بازی در مجموعه تلویزیونی The Transporter که بر اساس سری فیلمی به همین نام با درخشش جیسون استاتهام (Jason Statham) ساخته شده بود، با تلویزیون و فضای آن غریبه نیست. البته ونس در سریال‌های دیگری چون: Hawaii Five-0، Supergirl و Burn Notice نیز همکاری داشته است.

بوش بر اساس رمان پرفروشی از Micheal Connelly ساخته شده است. ستاره‌های زیادی در این مجموعه نقش آفرینی خواهند کرد: ولیور (Welliver) به عنوان کارگاه جنایی هری بوش، جمی هکتور (Jamie Hector) [بازیگر سریال The Wire] به عنوان جری ادگار (Jerry Edgar)، امی آکویینو (Amy Aquino) [بازیگر سریال Human Being] در نقش ال تی گریس بیلتز (Lt. Grace Billets)، مدیسون لینتز (Madison Lintz) [بازیگر سریال The Walking dead] در نقش مدی بوش (Maddie Bosch) و لنس ردیک (Lance Reddic) [بازیگر سریال The Wire] به عنوان جانشین سرآشپز اروین ایروینگ (Irvin Irving).

تاریخ تولد: ۳۰ دسامبر ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، پدینگتون، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۸ متر
همسر: ریمونا ونس (ازدواج ۲۰۱۷)
محل ازدواج: استرالیا
آموزش: St Bede’s Catholic College، دانشگاه نیوکاسل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریس ونس
4.8/5 - (81 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه