بیوگرافی اوانجلین لیلی

4 سال پیش
بیوگرافی اوانجلین لیلی
2.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی اوانجلین لیلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیکل اوانجلین لیلی (به انگلیسی: Nicole Evangeline Lilly) (زاده ۳ اوت ۱۹۷۹) بازیگر کانادایی و نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب است.

زندگینامه اوانجلین لیلی

بیوگرافی اوانجلین لیلی

فعالیت هنری

وی در مجموعه لاست که از شبکه‌ای بی سی آمریکا پخش می‌شد در نقش کیت آستن بازی کرده‌است و همچنین در فیلم هابیت: برهوت اسماگ و هابیت: نبرد پنج سپاه به ایفای نقش تائوریل، فرمانده نظامی پایگاه الف‌ها در میرک وود پرداخته و در فیلم فولاد اصل نیز به ایفای نقش پرداخته‌است. وی همچنین در دنیای سینمایی مارول نقش هوپ پیم/زنبورک را ایفا می‌کند و در فیلم‌های مرد مورچه‌ای، مرد مورچه‌ای و زنبورک و فیلم لیزی مک‌گوایر بازی کرده‌است. او همچنین در فیلم انتقام جويان: پايان بازى حضور دارد.

اوانجلین لیلی در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم اوانجلین لیلی در این سال، بازیگری در سریال گمشده محسوب می‌شود.

اوانجلین لیلی سال ۱۳۸۳ در ۲۵ سالگی در سریال گمشده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. اوانجلین لیلی توانست با بازی در سریال گمشده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Naveen Andrews، متیو فاکس، Jorge Garcia و Josh Holloway بر تجارب او افزود.

مرد مورچه ای

اوانجلین لیلی علاوه‌بر سریال گمشده، سال ۱۳۹۴ در ۳۶ سالگی در فیلم مرد مورچه ای نیز بازی کرده است. اوانجلین لیلی این‌بار با پیتون رید یعنی کارگردان فیلم مرد مورچه ای و هنرمندانی چون پل راد، مایکل داگلاس، کوری استول و بابی کاناوله همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جاش پک

در این سال‌ها اوانجلین لیلی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آنتونی مکی با ۳ مرتبه، دیوید دستمالچیان با ۲ مرتبه، Abby Ryder Fortson با ۲ مرتبه، جودی گریر با ۲ مرتبه و بابی کاناوله با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با اوانجلین لیلی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی اوانجلین لیلی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. اوانجلین لیلی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۳% آثار وی سینمایی و ۱۷% آثارش تلویزیونی است. در واقع اوانجلین لیلی از مجموع ۶ اثری که در کارنامه دارد، در ۵ اثر در سینما با نام‌های فیلم Ant-Man and the Wasp، فیلم مرد مورچه ای، فیلم فولاد اصل، فیلم Afterwards و فیلم مهلکه به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال گمشده بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۳ اوت ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، فرت ساسکاچوان، کانادا
قد: ۱٫۶۸ متر
شریک: نورمن کلی (۲۰۱۰–)
همسر: موری هون (ازدواج ۲۰۰۳–۲۰۰۴)
کودکان: Kahekili Kali

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اوانجلین لیلی
2.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه