بیوگرافی دنیل دای کیم

4 سال پیش
بیوگرافی دنیل دای کیم
Rate this post

بیوگرافی دنیل دای کیم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دنیل دای کیم (به انگلیسی: Daniel Dae Kim) (زاده ۴ اوت ۱۹۶۸) یک بازیگر کره ای، آمریکایی است. از بهترین نقش آفرینی‌های کیم میتوان به جین‌سو ون در مجموعه تلویزیونی لاست اشاره کرد.

زندگینامه دنیل دای کیم

بیوگرافی دنیل دای کیم

فعالیت هنری

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به به عشق مسابقه، هاوایی فایو-زیرو اشاره نمود.

فیلم هل بوی

همان‌طور که می‌دانید، چند وقت اخیر اعلام شده بود که اد اسکرین قرار است نقش شخصیت بن دیمیو را که اصالتی شرقی دارد در فیلم پسر جهنمی (Hellboy) ایفا کند. درست بعد از انتشار این خبر، اسکرین با حجم زیادی از اعتراضات طرفداران روبه‌رو شد و برای مقابله با تصور نژادپرستی از این نقش کناره‌گیری کرد. حال بر اساس گزارش‌های هالیوود ریپورتر، مثل اینکه تیم تولید در مذاکرات مختلف است تا دنیل دای کیم، بازیگر سریال هاوایی فایو-زیرو (Hawaii Five-0) و سریال لاست (LOST) را به لیست بازیگران جدیدترین اثر کمپانی لاینزگیت با همکاری کمپانی Millennium یعنی فیلم Hellboy اضافه کند. او قرار است جایگزین اد اسکرین در نقش کاپیتان بن دیمیو باشد.

بن دیمیو یک عضو نظامی زمخت و نیرومند از مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه (Bureau for Paranormal Research and Defense) است که به خاطر یک طلسم می‌تواند تبدیل به یک جگوار شود. با توجه به اینکه شخصیت خلق‌شده توسط مایک میگنولا از نژاد ژاپنی-آمریکایی است، زمانی که اد اسکرین این نقش را قبول کرد با حجم زیادی از اعتراضات روبه‌رو شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جلال ذوالفنون
زندگی شخصی

کیم در بوسان کره جنوبی متولد شد. فرزند جونگ کیم و پدر دکترش دوئو تای کیم می باشد. هنگامی که یک سال داشت به همراه خانواده اش به ایالات متحده نقل مکان کردند. وی در نیویورک سیتی ، ایستون و بیت لحم پنسیلوانیا بزرگ شد.

تاریخ تولد: ۴ اوت ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، بوسان، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۷۵ متر
محل سکونت: U.S ,هاوائی ,هونولولو
همسر: میا کیم (ازدواج ۱۹۹۳)
کودکان: زندر کیم، جکسون کیم

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیل دای کیم
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه