بیوگرافی امیلی دی راوین

4 سال پیش
بیوگرافی امیلی دی راوین
4.9/5 - (359 امتیاز)

بیوگرافی امیلی دی راوین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امیلی دی راوین (به انگلیسی: Emilie de Ravin) (زاده ۲۷ دسامبر ۱۹۸۱) یک بازیگر استرالیایی است.

زندگینامه امیلی دی راوین

بیوگرافی امیلی دی راوین

فعالیت هنری

او معمولاً با نقش تس هاردینگ در مجموعه رزول (Roswell) و کلیر لیتلتون در مجموعه لاست و بل در مجموعه روزی روزگاری شناخته می شود.

امیلی دی راوین در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم امیلی دی راوین در این سال، بازیگری در سریال گمشده محسوب می‌شود.

امیلی دی راوین سال ۱۳۸۳ در ۲۳ سالگی در سریال گمشده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. امیلی دی راوین توانست با بازی در سریال گمشده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Naveen Andrews، متیو فاکس، Jorge Garcia و Josh Holloway بر تجارب او افزود.

امیلی دی راوین علاوه‌بر سریال گمشده، سال ۱۳۹۰ در ۳۰ سالگی در سریال روزی روزگاری نیز بازی کرده است. امیلی دی راوین این‌بار با یعنی کارگردان سریال روزی روزگاری و هنرمندانی چون لانا پاریلا، جاش دالاس، جرید گیلمور و رابرت کارلایل همکاری داشت.

کار با سایر هنرمندان

در این سال‌ها امیلی دی راوین با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Nick Chinlund با ۲ مرتبه، Matt O’Leary با ۲ مرتبه، الن رانا بارکین با ۲ مرتبه و هارولد پرینوا با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با امیلی دی راوین داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سراب شوکلا

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی امیلی دی راوین آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. امیلی دی راوین را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۱% آثار وی سینمایی و ۱۹% آثارش تلویزیونی است. در واقع امیلی دی راوین از مجموع ۱۱ اثری که در کارنامه دارد، در ۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم The Submarine Kid، فیلم مرا بیاد داشته باش، فیلم The Chameleon، فیلم Rogues Gallery، فیلم The Perfect Game، فیلم Ball Don’t Lie، فیلم تپه ها چشم دارند، فیلم آجر و فیلم Santa’s Slay به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال روزی روزگاری و سریال گمشده بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۲۷ دسامبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، Mount Eliza، استرالیا
قد: ۱٫۵۷ متر
شریک: اریک بیلیک
همسر: جاش یانوویچ (ازدواج ۲۰۰۳–۲۰۱۴)
کودکان: ورا آدری دا راوین بیلیک، ثیودور کوبریک دا راوین بیلیک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلی دی راوین
4.9/5 - (359 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه