بیوگرافی الیزابت میچل

4 سال پیش
بیوگرافی الیزابت میچل
Rate this post

بیوگرافی الیزابت میچل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الیزابت میچل (به انگلیسی: Elizabeth Mitchell) (زادهٔ ۲۷ مارس ۱۹۷۰ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا) بازیگر آمریکایی است.

زندگینامه الیزابت میچل

بیوگرافی الیزابت میچل

فعالیت هنری

وی در مجموعهٔ تلویزیونی لاست، در نقش ژولیت برک، در فیلم جیا، مجموعهٔ تلویزیونی انقلاب، دویدن از ترس، پاکسازی: سال انتخابات و پرستار بتی “امواج ۲۰۰۰” نقش‌آفرینی کرده‌است.

الیزابت میچل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۸ در ۲۹ سالگی در فیلم Molly به کارگردانی John Duigan بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گمشده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الیزابت میچل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون الیزابت شو، آرون اکهارت، Jill Hennessy و توماس جین را تجربه کرد.

الیزابت میچل در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الیزابت میچل در این سال، بازیگری در سریال گمشده محسوب می‌شود.

گمشده

الیزابت میچل سال ۱۳۸۳ در ۳۴ سالگی در سریال گمشده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. الیزابت میچل توانست با بازی در سریال گمشده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Naveen Andrews، متیو فاکس، Jorge Garcia و Josh Holloway بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها الیزابت میچل با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران وندی کروسون با ۲ مرتبه، Liliana Mumy با ۲ مرتبه، تیم آلن با ۲ مرتبه، Aisha Tyler با ۲ مرتبه و Jay Thomas با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با الیزابت میچل داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرتور میلر

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی الیزابت میچل آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. الیزابت میچل را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۸% آثار وی سینمایی و ۱۲% آثارش تلویزیونی است. در واقع الیزابت میچل از مجموع ۹ اثری که در کارنامه دارد، در ۸ اثر در سینما با نام‌های فیلم پاکسازی: سال انتخابات، فیلم Answers to Nothing، فیلم The Santa Clause 3: The Escape Clause، فیلم دویدن از ترس، فیلم The Santa Clause 2، فیلم فرکانس، فیلم Nurse Betty و فیلم Molly به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال گمشده بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۲۷ مارس ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: کریس سولدویلا (ازدواج ۲۰۰۴–۲۰۱۳)
نمایش‌های تلویزیونی: لاست، روزی روزگاری، Crossing Lines، انقلاب

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الیزابت میچل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه