بیوگرافی هنری ایان کوسیک

4 سال پیش
بیوگرافی هنری ایان کوسیک
Rate this post

بیوگرافی هنری ایان کوسیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هنری ایان کوسیک (به انگلیسی: Henry Ian Cusick) (زاده ۱۷ آوریل ۱۹۶۷) یک بازیگر اسکاتلندی، پرویی تئاتر، سینما و تلویزیون است.بیشترین شهرت وی بخاطر بازی در نقش دزموند هیوم در مجموعه لاست است.

زندگینامه هنری ایان کوسیک

بیوگرافی هنری ایان کوسیک

فعالیت هنری

هنری ایان کوسیک چاوز در شهر تروجیلو پرو از مادری پرویی و پدری اسکاتلندی زاده شد.پس از دو سال زندگی در تروجیلو خانواده اش به اسپانیا، اسکاتلند و در نهایت برای ده سال به ترینیداد و توباگو مهاجرت کردند. او در این کشور به تحصیلاتش ادامه داد.در سن پانزده سالگی کوسیک دوباره به اسکاتلند بازگشت. کوسیک شش ماه در آکادمی سلطنتی موسیقی و تئاتر اسکاتلند حضور داشت.او پس از آن به سی اس وی گلاسکو و بعد، تئاتر همشهری پیوست. او به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است و با آموزه‌های کاتولیکی بزرگ شده‌است.

او اولین بار بازیگری نقش خود را در تئاتر همشهری در نمایش بازی خرس قطبی انجام داد. او در تولیدات مختلف برای گروه تئاتر همشهری در گلاسکو ظاهر شد.

زندگی شغلی

کار خود را به عنوان یک بازیگر تئاتر کلاسیک آغاز کرد. او در اولین نقش خود: دوریان گری در تئاتر هملت خوب ظاهر شد. در جشنواره بین‌المللی ادینبورگ برای بازی در نمایشی در سال ۱۹۹۵ که از تولیدات تئاتر همشهری بود تقدیر ویژه ای از این بازیگر شد بعد از آن شروع به گرفتن نقش‌های تلویزیونی و سینمایی کرد. پس از آن نقش‌های تکراری در مجموعه ای به عنوان قربانی و گروه کتاب، را به عهده گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیام جهانمانی

او به عنوان بازیگر در فیلم عیسی مسیح در سال ۲۰۰۳ ظاهر شد. بزرگترین نقش او تا به امروز بازی در “سریال تلویزیونی لاست” در نقش “دزموند هیوم” است که از شبکه ABC پخش شد. در سال ۲۰۰۵ به عنوان یک ستاره مهمان در محدوده زمانی معین در فصل دوم حضور پیدا کرد ولی توجه همگان را جلب کرد و موفق به دریافت جازه امی شد و پس از آن به عنوان یکی از بازیگران اصلی “سرالج” تبدیل شد و نقشش تا فصل ششم ادامه پیدا کرد (پایان سریال ) او همچنین به عنوان تئودر ۲ قسمت از فصل ۵ از “سریال ۲۴” حضور داشت و در سال ۲۰۰۷ فیلم هیتمن ظاهر شد در دو قسمت از قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه، بازی کرد. هم چنين او در سريال صد نفر در نقش مارکوس حضور داشته است.

زندگی شخصی

هنری ایان کوسیک و همسرش آنی، پدر و مادر سه پسر به نام‌های الیاس (متولد ۱۹۹۴)، لوکاس (متولد ۱۹۹۸)و عیسو (متولد ۲۰۰۰) هستند. این زوج در یک مراسم دینی پس از چهارده سال که با هم (بدون ازدواج) زندگی میکردند در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۰۶ ازدواج کردند آن‌ها هم‌اکنون در هاوایی با یکدیگر زندگی میکنند

تئاتر

Stolzius in The Soldiers – Royal Lyceum Theatre (preview, جشنواره بین‌المللی ادینبورگ), Glasgow Citizens Theatre
Cassio in اتلو – Royal Shakespeare Company
Demetrius in رؤیای شب نیمه تابستان – RSC
Pompey in آنتونیوس و کلئوپاترا – RSC
Henry Green in Richard II – تئاتر ملی سلطنتی
Arthur in Machine Wreckers – RNT
Dollabella in آنتونیوس و کلئوپاترا – RNT (with آلن ریکمن)
Nick in The LA Plays – Almeida Theatre, لندن
Le Vicomte De Valmont in Les Liaisons Dangereuses – Liverpool Playhouse
McCann in The Birthday Party – Citizens Theatre
Jeffrey in The Dying Gaul – Citizens
Louis Ironson in Angels in America for 7:84 Theatre Company
Title role in Molière’s دن خوان for Theatre Babel

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرمی ساموئل پیوان
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هنری ایان کوسیک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه