بیوگرافی استیون ین

4 سال پیش
بیوگرافی استیون ین
3.3/5 - (103 امتیاز)

بیوگرافی استیون ین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیون یئون (انگلیسی: Steven Yeun؛ زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه، و صدا پیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از جمله کارهای شناخته شده آن میتوان به صداپیشگشی در آواتار: افسانه کورا اشاره کرد هچنین به خاطر بازی در سریال مردگان متحرک در نقش گلن توجه زیاد به خود جلب کرده‌است.

زندگینامه استیون ین

بیوگرافی استیون ین

فعالیت هنری

استیون ین در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم استیون ین در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی استیون ین بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. استیون ین سال ۱۳۸۹ در ۲۷ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. استیون ین توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، جان برنتال، سارا وین کالایز و چندلر ریگز بر تجارب او افزود.

سریال آواتار

استیون ین علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۹۱ در ۲۹ سالگی در سریال آواتار – ارتش ربات ها نیز بازی کرده است. استیون ین این‌بار با Ian Graham، Colin Heck، Joaquim Dos Santos، Ki Hyun Ryu و Melchior Zwyer یعنی کارگردان سریال آواتار – ارتش ربات ها و هنرمندانی چون Janet Varney، پ جی برن، David Faustino و Jeff Bennett همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نایب اسدالله

در این سال‌ها استیون ین با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نورمن ریداس با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با استیون ین داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی استیون ین آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. استیون ین را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع استیون ین از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۶ اثر در سینما با نام‌های فیلم Sorry to Bother You، فیلم اوکجا، فیلم ستاره، فیلم Mayhem، فیلم ولترن: مدافع افسانه ای و فیلم سرچشمه های من به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال آواتار – ارتش ربات ها و سریال مردگان متحرک بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۲۱ دسامبر ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، سئول، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۷۵ متر
همسر: جوانا پک (ازدواج ۲۰۱۶)
کودکان: ژود ملکلم ین
والدین: جی ین، جون ین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون ین
3.3/5 - (103 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه