بیوگرافی ‏جان برنتال‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏جان برنتال‏
4.9/5 - (100 امتیاز)

بیوگرافی ‏جان برنتال‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاناتان ادوارد برنتال (به انگلیسی: Jonathan Edward “Jon” Bernthal) (زاده ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۶) یک بازیگر آمریکایی است.

زندگینامه جان برنتال‏

بیوگرافی ‏جان برنتال‏

فعالیت هنری

جان برنتال نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۳ در ۲۸ سالگی در فیلم Tony ‘n’ Tina’s Wedding به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مردگان متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جان برنتال محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Joey McIntyre، میلا کونیس، Krista Allen و John Fiore را تجربه کرد.

جان برنتال در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جان برنتال در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت، سریال اقیانوس آرام به کارگردانی Jeremy Podeswa، Timothy Van Patten و David Nutter و فیلم سایه نویس به کارگردانی رومن پولانسکی محسوب می‌شود.

مردگان متحرک

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جان برنتال بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. جان برنتال سال ۱۳۸۹ در ۳۴ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. جان برنتال توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، سارا وین کالایز، چندلر ریگز و نورمن ریداس بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فؤاد حجازی

جان برنتال علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۹۲ در ۳۷ سالگی در فیلم گرگ وال استریت نیز بازی کرده است. جان برنتال این‌بار با مارتین اسکورسیزی یعنی کارگردان فیلم گرگ وال استریت و هنرمندانی چون لئوناردو ویلهام دی کاپریو، جونا هیِل، مارگوت رابی و متیو مک کانهی همکاری داشت.

در این سال‌ها جان برنتال با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بنجامین برت با ۲ مرتبه، جفری داناوان با ۲ مرتبه، Viviana Chavez با ۲ مرتبه، Duke Jackson با ۲ مرتبه و مایکل پنیا با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جان برنتال داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۶ (سن ۴۳ سال)، واشینگتن، دی.سی.، آمریکا
قد: ۱٫۸ متر
همسر: ارین انگل (ازدواج ۲۰۱۰)
فیلم‌های آینده: آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک، کسانی که آرزو دارند من بمیرم
کودکان: اَدلاین برنثال، هنری برنثال، بیلی برنثال

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏جان برنتال‏
4.9/5 - (100 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • آرتین
    4 سال پیش

    بازیگر عالی هست ارزو دارم سال ها عمر با عزت داشته باشه

  • Faryad
    3 سال پیش

    دوست دارم جان