بیوگرافی بیل نای

4 سال پیش
بیوگرافی بیل نای
Rate this post

بیوگرافی بیل نای به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ویلیام فرانسیس نای (به انگلیسی: William Francis Nighy) که با نام بیل نای شناخته می‌شود، یک بازیگر سینما، تئاتر و کمدین انگلیسی است.

زندگینامه بیل نای

بیوگرافی بیل نای

فعالیت هنری

بیل نای نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۸ در ۴۰ سالگی در فیلم The Phantom of the Opera به کارگردانی Dwight H. Little بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم رنگو، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بیل نای محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Robert Englund، Jill Schoelen، Alex Hyde-White و Stephanie Lawrence را تجربه کرد.

بیل نای در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۴ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم بیل نای در این سال، بازیگری در فیلم Chalet Girl به کارگردانی Phil Traill، فیلم Arthur Christmas به کارگردانی Barry Cook و Sarah Smith، فیلم رنگو به کارگردانی گور وربینسکی و فیلم هتل فوق العاده شگفت انگیز مریگولد به کارگردانی John Madden محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بیل نای بازی در فیلم رنگو بوده است. بیل نای سال ۱۳۹۰ در ۶۲ سالگی در فیلم رنگو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با گور وربینسکی همکاری داشته است. بیل نای توانست با بازی در فیلم رنگو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جانی دپ، ایسلا فیشر، تیموتی اولیفانت و Abigail Breslin بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نصرت الله کریمی
هری پاتر

بیل نای علاوه‌بر فیلم رنگو، سال ۱۳۸۹ در ۶۱ سالگی در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت اول نیز بازی کرده است. بیل نای این‌بار با دیوید یتس یعنی کارگردان فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت اول و هنرمندانی چون دنیل ردکلیف، اما واتسون، روپرت گرینت و ریچارد گریفیتس همکاری داشت.

در این سال‌ها بیل نای با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید

که در میان بازیگران Tom Hollander با ۵ مرتبه، مایکل شین با ۳ مرتبه، Sophia Myles با ۳ مرتبه،

Kevin McNally با ۳ مرتبه و جودی دنچ با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با بیل نای داشته‌اند.

بخشی از جوایز

برنده بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم در واقع عشق در نقش بیلی مک در سال ۲۰۰۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بیل نای
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه