بیوگرافی آلانا مسترسن

4 سال پیش
بیوگرافی آلانا مسترسن
2.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی آلانا مسترسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آلانا مَسترسِن (انگلیسی: Alanna Masterson؛ زادهٔ ۲۷ ژوئن ۱۹۸۸) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه آلانا مسترسن

بیوگرافی آلانا مسترسن

فعالیت هنری

آلانا مسترسن در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آلانا مسترسن در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آلانا مسترسن بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. آلانا مسترسن سال ۱۳۸۹ در ۲۲ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. آلانا مسترسن توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، جان برنتال، سارا وین کالایز و چندلر ریگز بر تجارب او افزود.

آلانا مسترسن علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۹۰ در ۲۳ سالگی در فیلم Peach Plum Pear نیز بازی کرده است. آلانا مسترسن این‌بار با یعنی کارگردان فیلم Peach Plum Pear و هنرمندانی چون Tyler Blackburn، Alex Beh، Hal Ozsan و Mackenzie Phillips همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آلانا مسترسن آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

زندگی شخصی

ماسترسون در نیویورک سیتی متولد شد. خانواده وی بعده ها به لس آنجلس ، کالیفرنیا نقل مکان کردند. او در اطراف کالیفرنیا بزرگ شد و تحت تأثیر برادران بزرگترش بود که هر دو در اواخر دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه ۲۰۰۰ در برنامه های تلویزیونی محبوب بازی می کردند. شور و اشتیاق ماسترسون به بازیگری از وقت زیادی صرف برپایی با برادرانش و دیدن روند فیلمبرداری شد و سرانجام باعث شد تا او نیز کلاس های بازیگری را پیگیری کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیام صابری

آثار

تلویزیون
مردگان متحرک (۲۰۱۳ تا کنون)
آناتومی گری (۲۰۰۹)
نابودگر: ماجراهای سارا کانر (۲۰۰۹)
دنیای مالکوم (۲۰۰۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلانا مسترسن
2.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه