بیوگرافی السا پاتاکی

4 سال پیش
بیوگرافی السا پاتاکی
4.7/5 - (51 امتیاز)

بیوگرافی السا پاتاکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 السا پاتاکی در مادرید ، اسپانیا بدنیا آمد. مادرش کریستینا پاتاکی روزنامه نگار بود و اصالت رومانیایی ، مجار داشت. پدرش جوزه فرانسیسکو بیوشیمیست اسپانیایی بود.

زندگینامه السا پاتاکی

بیوگرافی السا پاتاکی

فعالیت هنری

السا در ” Universidad de San Pablo CEU” در رشته ی روزنامه نگاری درس میخواند و همین جا زمانی بود که او به حرفه ی بازیگری علاقه مند شد. بعد از مدتی السا به تئاتر شرکتی ” Teatro Cámara de Ángel Gutiérrez” در مادرید پیوست و وقتی به او نقشی در سریال طولانی مدت سریال اسپانیا ” Al salir de clase” نقشی پیشنهاد شد دانشگاه را ترک کرد.

با گذشت زمان نقش های بیشتری به او پیشنهاد شد و با پیشرفت کارش ، ابتدا در اسپانیا و کم کم در دنیا مطرح شد.
السا همسرش کریس همسورس وقتی مدیر یک شرکت بود ملاقات کرد.

زندگی شخصی

در سالهای اولیه فعالیت ، نماینده وی بعدها محبوب ماریو واوکریزو بود ، که با او همکاری نزدیکی داشت تا اینکه در سال ۲۰۰۴ پاتاکی به لس آنجلس ، کالیفرنیا نقل مکان کرد تا کار خود را در ایالات متحده ادامه دهد .

در اوایل سال ۲۰۱۰ ، وی پس از دیدار با تشکر از معلم انگلیسی خود ، که به آنها در بهبود لهجه های مربوطه کمک کرده بود ، با بازیگر استرالیایی کریس همسورث رابطه برقرار کرد. در سپتامبر همان سال ، این زن و شوهر اولین مراسم عمومی خود را در مراسم تحلیف موزه هنر لس آنجلس در کالیفرنیا برگزار کردند. در ۲۵۵ دسامبر سال ۲۰۱۰، Pataky همسورث مخفیانه در یک ساحل از یک جزیره از ازدواج اندونزی السا در لباس عاج سفید آرمانی PRIVEساخته شده از ابریشم ، با کمر پری دریایی و دم آن که توسط دستمال های کوچک چسبانده شده و کریس با جورجیو آرمانی نیز تهیه شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اونیک

همچنین به رنگ سفید عاج ، اما بدون ژاکت. در ۸۸ مه، ۲۰۱۲ تولد در داد ناتینگ هیل ، لندن ، دختر ازدواج اول، هند رز، و ۱۸ مارس ۲۰۱۴۴ در بیمارستان سدرس سینا در لس آنجلس دو فرزند دوقلوی به نام های تریستان و ساشا به دنیا آورد. خانواده در آنجا ساکن استخلیج بایرون ، استرالیا .

فیلم شناسی
فهرست برخی از فیلم‌هایی که السا پاتاکی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است:

سریع و خشمگین ۵
سریع و خشمگین ۶
خشن ۷
مارها در یک هواپیما
سریع و خشمگین ۸
راهنمای عشق ۲

نام کامل
Elsa Lafuente Medianu
تاریخ تولد
July 18, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی السا پاتاکی
4.7/5 - (51 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه