بیوگرافی جاش هارتنت

4 سال پیش
3.7/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی جاش هارتنت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاش هارتنت در سنت پائول از وندی انه و دنیل توماس هارتنت بدنیا آمد.

زندگینامه جاش هارتنت

بیوگرافی جاش هارتنت

فعالیت هنری

پدرش ایرلندی و آلمانی میباشد و مادرش نیز اصلیت نروژی و سوئدی دارد. او از دبیرستان جنوبی در ” Minneapolis” در ژوئن ۱۹۹۶ دیپلم گرفت و بعد ” SUNY Purchase” مشغول به کار شد. در آپریل سال ۱۹۹۷ ، به او نقش ” Michael Fitzgerald” پیشنهاد شد و بعد بازی در سریال کوتاه ” Cracker: Mind Over Murder”. جاش بیشتر به بازی های کوتاه و تبلیغات میپردازد ، اما از کارهای بزرگ او میتوان به ” Halloween H20: 20 Years Later” ، ” The Faculty” و ” Pearl Harbor” اشاره کرد.

«جاش هارتنت» پشیمانی‌اش از نپذیرفتن شخصیت اول فیلم‌ آغازین مجموعه‌ی «بتمن» (ظهور بتمن) به کارگردانی «کریستوفر نولان» را اظهار داشت.

این بازیگر ۳۶ ساله در مصاحبه‌ای که به تازگی داشته، از خسارت‌های جبران‌ناپذیری که این تصمیم بر حرفه‌اش گذاشته صحبت کرد.

«هارتنت» گفت:

قطعا به برخی از آدم‌های نادرست نه می‌گویم. نه می‌گویم چون خسته هستم و دلم می‌خواهد با دوستان و خانواده‌ام وقت بگذرانم. اما در این صنعت از این نه گفتن‌ها استقبال نمی‌شود. کسی دوست ندارد نه بشنود. من هم دوست ندارم. وقتی من و «کریستوفر نولان» درباره بتمن حرف زدیم، نظر من این بود که این نقش برای من نیست. بعد از بتمن دیگر «نولان» از من نخواست در «حیثیت» بازی کنم. نه تنها «نولان»، بازیگر «بتمن» (کریستین بیل) را برای بازی در این فیلم انتخاب کرد بلکه دوست خودم را هم برای بازی در این فیلم دعوت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسفندیار منفرد زاده

سالی که فیلم «حیثیت» روی پرده سینماها رفت، «هارتنت» در فیلم‌های «عدد خوش‌شانسی اسلوین» و «کوکب سیاه» نقش‌آفرینی کرد اما هیچ‌کدام از فیلم‌های «هارتنت» در گیشه موفق نبودند. «هارتنت» تایید می‌کند که سیاهی رد پیشنهاد «نولان» هنوز بر حرفه‌اش سایه افکنده است.

وی در این‌باره گفت:

آن زمان بود که فهمیدم دود این آتش‌ها از کجاست، در واقع رابطه‌هایی با اولین فیلم «بتمن» داشت و من باید رابطه‌ام را با «نولان» حفظ می‌کردم. «نولانی» که خیلی سرزنده و بااستعداد است. حواسم جمع بود که هیچ‌وقت به من برچسب زده نشود و تنها لقب بازیگر را به من ندهند. آن زمان هم فکر می‌کردم: “خب، سخت‌تر کار کن پسر!” می‌دیدم «کریستین بیل» غیر از وظائف بازیگری‌اش کارهای دیگر هم می‌‌کند. (مثل وزن کم کردن) منظورم این است که از پس بازی در نقش بتمن برآمد. اما چرا من نتوانستم این چیزها را به هنگام پیشنهاد بازی در این نقش در خودم ببینم؟

پیش از این «هارتنت» درباره رد پیشنهاد بازی در فیلم‌های «مرد عنکبوتی» و «سوپرمن» گفته بود: بازی در این نقش‌ها خطر گیر انداختن بازیگر به یک سبک بازی را در پی دارد.

اخیرا «هارتنت» را در سریال درام و گوتیک «پنی وحشتناک» دیدیم و بزودی در کنار «جیمز فرانکو» و «رابرت دووال» در فیلم «اسب‌های وحشی» خواهیم دید.

«هارتنت» اعتراف کرد: از جایگاه خود در صنعت فیلم‌سازی مطمئن نیستم.

وی در آخر گفت: کنجکاوم بدانم کدام افراد من را در این بازار می‌خواهند؟ فیلم‌های مورد علاقه‌ی سال گذشته‌ام «مرد پرنده‌ای» و «فرانک» بودند. «هشت‌ونیم» ساخته‌ی «فلینی» فیلم محبوب من است. خیلی خوشحال می‌شوم اگر بتوانم فیلمی به خوبی این فیلم‌ها بسازم یا فیلمی که الهام‌گرفته از «فلینی» باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود شعاری

نام کامل
Joshua Daniel Hartnett
تاریخ تولد
July 21, 1978
سن
۴۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 16 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جاش هارتنت
3.7/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه