بیوگرافی تراویس فیمل

4 سال پیش
بیوگرافی تراویس فیمل
4.9/5 - (155 امتیاز)

بیوگرافی تراویس فیمل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تراویس فیمل در منطقه ای بین ملبورن و سیدنی بدنیا آمد. تا ۱۷ سالگی زندگیش با رفتن به مدرسه و کار کردن روی مزرعه ی پدرش میگذشت .

زندگینامه تراویس فیمل

بیوگرافی تراویس فیمل

فعالیت هنری

بعد از دوران دبیرستان برای تحصیلات عالی به دانشگاه ملبورن رفت. اما این مدت زمان زیادی به طول نینجامید.

او به لندن سفر کرد و در یک مکان به فروش مشغول شد ، در لندن با دیوید سیلتزر ملاقات کرد. دیوید به ترا پیشنهاد سفر به آمریکا و بازیگری را داد. خیلی سریع هردو آنها به لس آنجلس رفتند و ترا به مطالعه ی هنر مشغول شد. در زمان آموزش به علاوه ی ترا او کسان دیگری مانند جیک جیلنهال ، اوا مندس ، هلی بری ، برد پیت و چارلیز ترون را نیز زیر نظر داشت.

سالها طلاش و سخت کوشی ترا جواب داد و بعد از مدتی او در پروژه های مشغول شد ، پروژه هایی از جمله ” Rocky Point” ، ” Southern Comfort” ، ” Restraint” ، ” Ivory” ، ” Surfer Dude” و ” The Beast” .
با وجود معروفیت جهانی تراویس او از خانواده اش دل نکند و تا آنجایی که امکان داشت به آنها و مزرعه شان سرمیزند. او عاشق فوتبال استرالیاست و جالب این که دو برادر بزرگتر با سخت کوشی توانسته اند که مزرعه را هنوز سرپا نگه دارند.

تراویس فیمل نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در ۲۹ سالگی در فیلم Restraint به کارگردانی David Denneen بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال وایکینگ ها، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تراویس فیمل محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ترزا پالمر، Stephen Moyer، Phillip Holder و Margie McCrae را تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود جعفری
سینما و تلویزیون

تراویس فیمل در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم تراویس فیمل در این سال، بازیگری در سریال وایکینگ ها محسوب می‌شود.

تراویس فیمل سال ۱۳۹۲ در ۳۴ سالگی در سریال وایکینگ ها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. تراویس فیمل توانست با بازی در سریال وایکینگ ها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Clive Standen، Gustaf Skarsgård، کاترین وینیک و Maude Hirst بر تجارب او افزود.

تراویس فیمل علاوه‌بر سریال وایکینگ ها، سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی در فیلم وارکرافت نیز بازی کرده است. تراویس فیمل این‌بار با دانکن جونز یعنی کارگردان فیلم وارکرافت و هنرمندانی چون پائولا پاتون، بن فاستر، دومینیک کوپر و توبی کبل همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی تراویس فیمل آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. تراویس فیمل را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۹۰% آثار وی سینمایی و ۱۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع تراویس فیمل از مجموع ۱۰ اثری که در کارنامه دارد، در ۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم All Quiet on the Western Front، فیلم وارکرافت، فیلم طرح مگی، فیلم Harodim، فیلم The Baytown Outlaws، فیلم Needle، فیلم Pure Country 2: The Gift، فیلم آزمایش و فیلم Restraint به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال وایکینگ ها بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستن چنووس

تاریخ تولد
July 15, 1979
سن
۴۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ nomination

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تراویس فیمل
4.9/5 - (155 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه