بیوگرافی استندن کلایو

4 سال پیش
بیوگرافی استندن کلایو
2.4/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی استندن کلایو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استندن کلایو بازیگر انگلیسی است ، او در کمپ ارتش انگلیس در هالیوود بدنیا آمد و در انگلیس بزرگ شد. کلایو در مدرسه ی ” King Edward VII” درس میخواند.

زندگینامه استندن کلایو

بیوگرافی استندن کلایو

فعالیت هنری

بعد از آن به سمت هنر های تجسمی روی آورد و به کالج ملت مابرای رفت. در اواخر نوجوانی اش به ورزش موی تای روی آورد. در سال ۲۰۰۷ با همسرش فرانسیس ازواج کرد. آنها با سه فرزندشان در انگلیس زندگی میکنند.
اولین تجربه ی شمشیر زنی اش را در ۱۲ سالگی وقتی اولین شغلش را در تیم ناتینگهام برای اسب دوانی پیدا کرد آموخت ، مبارزه با شمشیر. این تجربه اش یکپارچه بود ، دست چپ بود ولی شمشیر زنی را با دست راستش آموخت. در ۱۵ سالگی او عضو تئاترو تئاتر موسیقی ” National Youth” بود و در جاهای دیگری مانند رویال آلبرت هال و تئاتر گلوب شکسپیر نیز بود.

بیشتر شهرت کلایو بخاطر بازی نقش ” Gawain” در سریال ” Camelot” و ” Archer” ، یکی از برادرهای رابین هود است. فصل سه این سریال با مرگ او برایش به اتمام میرسد. او به خاطر بازی نقش هریس در برنامه ی علمی تخیلی ” Doctor Who” نیز شناخته شده است.

با توجه به نقش رابین هود و کاملت که در سه قسمت از دکتر هو نیز حضور یافت او در فیلم جنایی ” Waking the dead” حضور یافت و همینطور درام مستند جنگ جهانی دوم ” Ten days to D-day” سه قسمت از ” Doctors” و ” Tom Brown’s Schooldays” حضور یافت. او هم چنین در فیلمی بالیوودی به اسم ” Namastey London” نیز بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان هیلکات

در سال ۲۰۱۲ کلایو در ” Hammer of the Gods” حضور یافت و سریال جدید ” Vikings” که سال بعد نیز اکران شد.

تاریخ تولد
July 22, 1981
سن
۳۸ سال
حرفه
بازیگر

تاریخ تولد: ۲۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، هالی‌وود، بریتانیا
قد: ۱٫۸۷ متر
همسر: فرنچسکا استاندن (ازدواج ۲۰۰۷)
کودکان: Edi Staden، هایدن استیدن، Rafferty Staden
آموزش: King Edward VII School, Melton Mowbray، آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن، Melton Mowbray College

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استندن کلایو
2.4/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه