بیوگرافی ابی کورنیش

4 سال پیش
بیوگرافی ابی کورنیش
4.8/5 - (101 امتیاز)

بیوگرافی ابی کورنیش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ابی کورنیش در کنار مزرعه ی والدینش بزرگ شد در هانتر ولی تون از لوچینوار او ۳ برادر و یک خواهر دارد. در ۱۳ سالگی به حرفه ی مانکنی روی آورد.

زندگینامه ابی کورنیش

بیوگرافی ابی کورنیش

فعالیت هنری

اولین بازی را در ۱۵ سالگی در یک سریال استرالیایی به اسم ” Children’s Hospital” شروع کرد. بعد از آن نیز با بازی در فیلم هایی مانند “Some rsault” (2004) ، “A Good year” (2006) ، “Candy” (2006) ، “Stop-Loss” (2008) ، “Bright Star” (2009) ، “Sucker Punch” (2011) ، “Limitless” (2011) ، “The Girl” (2012) ، “Robocop” (2014) ، “Klondike” (2014) و “Solace” (2015) به معروفیت و شهرتش افزود.

ابی کورنیش نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۳ در ۲۲ سالگی در فیلم One Perfect Day به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ, میزوری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ابی کورنیش محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Dan Spielman، Leeanna Walsman، Nathan Phillips و Dawn Klingberg را تجربه کرد.

ابی کورنیش در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ابی کورنیش در این سال، بازیگری در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ, میزوری به کارگردانی مارتین مک دونا محسوب می‌شود.

بیوگرافی ابی کورنیش

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ابی کورنیش بازی در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ, میزوری بوده است. ابی کورنیش سال ۱۳۹۶ در ۳۵ سالگی در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ, میزوری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مارتین مک دونا همکاری داشته است. ابی کورنیش توانست با بازی در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ, میزوری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فرانسیس مک دورمند، Caleb Landry Jones، Kerry Condon و Sam Rockwell بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیسون استاتهم

ابی کورنیش علاوه‌بر فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ, میزوری، سال ۱۳۹۰ در ۲۹ سالگی در فیلم نامحدود نیز بازی کرده است. ابی کورنیش این‌بار با Neil Burger یعنی کارگردان فیلم نامحدود و هنرمندانی چون بردلی کوپر، Anna Friel، رابرت دنیرو و اندرو هاوارد همکاری داشت.

در این سال‌ها ابی کورنیش با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جیم استارگس با ۲ مرتبه، اسکار آیزاک با ۲ مرتبه، جفری راش با ۲ مرتبه، Sam Rockwell با ۲ مرتبه و کالین فارل با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ابی کورنیش داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۷ اوت ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، Lochinvar، استرالیا
قد: ۱٫۷۳ متر
جوایز: جایزهٔ آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا برای بهترین بازیگر زن
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ فیلم مستقل بریتانیا برای بهترین بازیگر زن
کتاب‌ها: Pescan: A Feel Good Cookbook

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابی کورنیش
4.8/5 - (101 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Arman
    2 سال پیش

    خیلی خوش استایل