بیوگرافی نیک نولتی

4 سال پیش
بیوگرافی نیک نولتی
4.9/5 - (37 امتیاز)

بیوگرافی نیک نولتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بازیگر نیک نولتی در دهه ی ۱۹۸۰ با فیلمی مانند “۴۸ Hours” ، ” Down and Out in Beverly Hills” و ” Prince of Tides” معروف شده است.

زندگینامه نیک نولتی

بیوگرافی نیک نولتی

فعالیت هنری 

نیک نولتی در ۹ فیبریه ی ۱۹۴۱ در اوماها ، نبراسکا بدنیا آمد. از ابتدا او با مطبوعات کار میکرد و آشکارا به دروغ اعتراف هایی درباره ی زندگی خصوصی خود برای ساختن داستان هایی در میان عموم میکرد. این مزرعه دار الکلی و موادی تا به حال سه بار ازدواج ناموفق داشته است. بهترین عملکرد زندگیش نشان دادن گذشته ی او مانند مردی شکسته به سوی رستگاری است.

نیک اولین بار در دانشگاه آریزونا استعدادش را در فوتبال به نمایش همگان درآورد. بعد از آسیب دیدگی به لس آنجلس سفر کرد تا به بازیگری بپردازد و در آکادمی ستلا آدلر ثبت نام کرد. وقتی اولین فیلمش را در تلویزیون به اسم ” Rich Man, Poor Man ” (1976) بازی کرد ۳۵ سال سن داشت.

نیک عملکرد قابل توجهی در فیلم ها داشت مانند ” Who’ll Stop the Rain ” (1978) و ” Heartbeat” (1980) ، قبل از این ، موفقیت تجاری در کمدی پلیسی “۴۸ Hours” بدست آورده بود. در سال ۱۹۸۶ نیز توانست در ” Down and Out in Beverly Hills” موفقیت هایی بدست آورد. در سال ۱۹۹۱ ، در ” Prince of Tides” ، بازی نقش تام وینگو غرق در عطوفت باعث این شد که او بتواند جایزه ی اسکار و گلدن گلاب را بخاطر بهترین بازیگر بدست آورد. با بازی در کنار سوزان سرندون در فیلم ” Lorenzo’s Oil” (1992) به خطر جوایزش پایان داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل شنگله

بعد از بازی در خطی از فیلم های فراموش شده ، در سال ۱۹۹۷ با دو پروژه ی کوچک ” Afterglow” و ” Affliction” توانست نامزد جایزه ی اسکار شود.

زندگی شخصی

با وجود کار ها و پروژه های زیاد نیک زمان زیادی است که درگیر مشروبات الکلی و مواد مخدر شده است. در سال ۲۰۰۲ بخاطر رانندگی مست توسط پلیس دستگیر شده و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

نام کامل
Nicholas King Nolte
تاریخ تولد
February 08, 1941
سن
۷۸ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 3 Oscars
Another 10 wins & 32 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیک نولتی
4.9/5 - (37 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه