بیوگرافی امیلی براونینگ

4 سال پیش
بیوگرافی امیلی براونینگ
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی امیلی براونینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بازیگر استرالیایی امیلی براونینگ سال ۱۹۸۸ در ملبورن ، استرالیا بدنیا آمد . مادرش شیلی و پدرش آندره برونینگ هستند.

زندگینامه امیلی براونینگ

بیوگرافی امیلی براونینگ

فعالیت هنری

او دو برادر کوچکتر دارد. بازیگریش با پدر یکی از همکلاسی هایش شروع شد ، که در کار بازیگری بود و او را وارد کار بازیگری کرد با ” acting all ditsy” . با شروع کار امیلی یک مدیر برنامه پیدا کرد و خیلی زود او وارد فیلم ” The Echo of Thunder” شد. با این کار توانست نقش های بیشتری را بدست آورد مانند قسمتی از ” The Man Who Sued God” و ” Ned Kelly”. در آن زمان پیام های زیادی در مورد اینکه او واقعا خوشانس است برایش آمد. امیلی میگوید که او ” cheesy” را رد میکرده است و با این کار توانست بهترین تور را برای ایفای نقش در فیلم ” Ghost Ship” که در استرالیا ساخته و در آمریکا اکران شد بدست آورد.

در همان سال ، توانست جایزه ی موسسه ی فیلم استرالیا را بخاطر بهترین نقش جوان زن بدست آورد و سال بعد نیز باردیگر نامزد همان جایزه شود. بعد از مدتی چندین فیلم نامه برای امیلی فرستاده شد و برای بازی در ” A Series of Unfortunate Events” خود را آماده کرد. ماه ها برای فیلم در لس آنجلس کار کرد . طبق نظر خودش ، که برای بار دوم با بیلی کانولی کار میکند این بود که واقعا تجربه ی کار بروی فیلم هایی آمریکایی پرهزینه برایش جذاب است و هم چنین ، با اینکه از آینده خبر ندارد ولی امیدوار است در آینده هر اتفاقی که می افتدد برایش خوب باشد و بتواند کارهای بیشتری مانند این فیلم پرهزینه در استرالیا نیز انجام دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کوین جیمز

او در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب جایزه بین‌المللی AFI، برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سرگذشت ناگوار، داستان‌های لمونی اسنیکت شد.

نام کامل
Emily Jane Browning
تاریخ تولد
December 07, 1988
سن
۳۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 8 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیلی براونینگ
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه