بیوگرافی ویکتور گاربر

4 سال پیش
بیوگرافی ویکتور گاربر
Rate this post

بیوگرافی ویکتور گاربر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ویکتور گاربر در چند پروژه ی فراموش نشدنی در ۴ دهه ی گذشته ی حضور داشت. ویکتور در ” The Slap” ، ” The Flash” ، ” Motive” و ” Web Therapy” حضور داشته است. و به تازگی قرار است در سری کامیک بوک های دی سی از شبکه ی CW شرکت کند.

زندگینامه ویکتور گاربر

بیوگرافی ویکتور گاربر

فعالیت هنری

او دو جایزه ی و نامزدی را در کارنامه اش دارد نامزدی برای ” Milk” (2008) و ” Titanic” (1997) مانند پیروزی اش در فیلم ایران ستیزی ” Argo” (2012) .

گاربر برای بازی در ” Alias” (2001 – ۲۰۰۶) توانست سه امی را بدست آورد و هم چنین برای بازی در ” Life with Judy Garland: Me and My Shadows” (2001) و در فیلم دیگری به اسم ” Frasier” (2000) و ” Will & Grace” (2004) . به علاوه ی این کارهایش یک بازیگر شناخته شده ی تئاتر نیز میباشد و در بازی ها و موسیقی های زیادی شرکت کرده است و نامزد ۴ جایزه ی تونی شده است. که این جایزه ها بخاطر بازی او در ” Damn Yankees” (1994) ، ” Lend Me a Tenor” (1989 – ۱۹۹۰) ، ” Little Me” (1982) و ” Deathtrap” (1978 – ۱۹۸۲) میابشد.

ویکتور گاربر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۲ در ۲۵ سالگی در فیلم Godspell: A Musical Based on the Gospel According to St. Matthew به کارگردانی David Greene بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال افسانه های فردا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ویکتور گاربر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Lynne Thigpen، Katie Hanley، David Haskell و Merrell Jackson را تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرد هریس
سینما و تلویزیون

ویکتور گاربر در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ویکتور گاربر در این سال، بازیگری در سریال افسانه های فردا محسوب می‌شود.

ویکتور گاربر سال ۱۳۹۵ در ۶۸ سالگی در سریال افسانه های فردا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. ویکتور گاربر توانست با بازی در سریال افسانه های فردا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Brandon Routh، Arthur Darvill، کیتی لاتز و Franz Drameh بر تجارب او افزود.

ویکتور گاربر علاوه‌بر سریال افسانه های فردا،

سال ۱۳۷۶ در ۴۹ سالگی در فیلم تایتانیک نیز بازی کرده است.

ویکتور گاربر این‌بار با جیمز کامرون یعنی کارگردان فیلم تایتانیک و هنرمندانی چون لئوناردو ویلهام دی کاپریو،

کیت وینسلت، بیلی زین و کتی بیتس همکاری داشت.

در این سال‌ها ویکتور گاربر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جاش برولین با ۲ مرتبه،

بن کینگزلی با ۲ مرتبه و Holland Taylor با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ویکتور گاربر داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویکتور گاربر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه