بیوگرافی برندان روث

4 سال پیش
بیوگرافی برندان روث
3.6/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی برندان روث به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 براندن جیمز راث در دیس موینس بدنیا آمد و نزدیک نوروالک بزرگ شد.

زندگینامه برندان روث

بیوگرافی برندان روث

فعالیت هنری

پد رش رونارد روث نجار و مادرش کاترین معلم بود. روث اصالت انگلیسی ، اسکاتلندی و آلمانی دارد. او در دانشگاه لووا درس میخواند و در تئاتر نوروالک کارهای هنری زیادی انجام داده است. اولین کار حرفه ای بازیگری او بازی در سریال شبکه ی ABC ” Odd Man Out” و بازی به صورت مهمان در سریال ” Gilmore Girls” و ” Undressed” میباشد.
در زمان فراغتش او به بازی فوتبال بسکتبال ، شنا و مطالعه میپردازد.

براندون روث (انگلیسی: Brandon Routh؛ زادهٔ ۹ اکتبر ۱۹۷۹) یک مدل سابق و بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای ایفای نقش کلارک کنت/سوپرمن در فیلم بازگشت سوپرمن و ریموند پالمر/اتم در سریال پیکان و افسانه‌های فردا شهرت دارد.

وی همچنین در فیلم‌هایی همچون غیرقابل فکر، ۴۰۰ روز و عشق لعنتی ظاهر شده و نقش دیلن داگ در فیلم دیلن داگ : مرگ شب و دنیل شاو در سریال چاک را ایفا کرده‌است.

سوپرمن

برندان روث قرار است طی رویداد ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ امسال Arrowverse که Crisis on Infinite Earths نام دارد، در نـقش سوپرمن بازی کند. در سال ۲۰۰۶ بود که روث بعنوان دومین سوپرمن سینما بر فراز گیشه های سراسر جهان پرواز کرد؛ او بازیگر نقش اصلی فیلم ابرقهرمانـی Superman Returns (بازگشت سوپرمن) به کارگردانی برایان سینگر بود، اما متاسفانه این فیلم نتوانست به موفقیت های مورد انتظار دست پیدا و در نهایت تبدیل به یک اثر شکست خورده شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تیلور کیچ

در حالی که تصور می شد دوران ابرقهرمانی او به پایان رسیده و دیگر قرار نیست در نقش ابرقهرمانی ظاهر شود، کمتر از یک دهه بعد صاحب یک نقش در دنیای تلویزیونی Arrowverse شد. او در فصل سوم Arrow بعنوان بازیگر نقش ری پالمر ملقب به اتم، به جمع ستارگان سریال پیوست. اما از آنجا که The CW همیشه در فکر توسعه دنیای ﺩﯼﺳﯽ خودش است، روث بعنوان یکی از بازیگران اصلی سریال Legends of Tomorrow انتخاب شد. او تاکنـون در هر چهار فصل پخش شده از این سریال حضور داشته، ولی امسال فرصتی پیدا کرده تا باری دیگر در نقش مرد پولادین ظاهر شود!!

تاریخ تولد: ۹ اکتبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، دی موین، آیووا، آمریکا
قد: ۱٫۸۹ متر
همسر: کورتنی فورد (ازدواج ۲۰۰۷)
کودکان: لئو جیمز روث
والدین: رونالد ری روث، کترین روث

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برندان روث
3.6/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه