بیوگرافی جوزی اسمالت

4 سال پیش
بیوگرافی جوزی اسمالت
Rate this post

بیوگرافی جوزی اسمالت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاسی اسمالت در دهه ی ۱۹۹۰ در فیلم هایی مثل ” The Mighty Ducks” بازی کرد اما به تازگی بیشترین شهرتش را در درام زننده ی ” Empire” بدست آورده است.

زندگینامه جوزی اسمالت

بیوگرافی جوزی اسمالت

فعالیت هنری

در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۳ در سانتا روزا ، کالیفرنیا بدنیا آمد و به عنوان خواننده و بازیگر در سن خیلی پایین کارش را شروع کرد. اولین نقشش در سال ۱۹۹۲ نقش معروف فیلمی کودکانه هاکی ” The Mighty Ducks” بود. طبق گفته ی خودش بعد ها به مجله کار کردن بروی فیلم ها واقع تجربه ی خوبی برایش بوده است. بعدا او در مینی سریال “Queen” براساس کتاب الکس هالی بازی کرد.
در سال ۱۹۹۴ ، اسمالت با برادر و خواهر های واقعی خود در سیتکام “On Our Own” بازی کرد. بعد از آن او در کمدی “Elijah Wood” بازی کرد.

امپراتور

با اتمام کارش در ” On Our Own ” (1995) برای مدتی از دنیای بازی کنار کشید با شروع سال ۲۰۱۲ ، کارش را با دو پروژه ی بزرگ شروع کرد. در فیلم مستقل ” Skinny” بازی کرد و علاوه بر آن فیلم دیگیر به اسم ” EP Poisoned Hearts Club “. به علاوه در سیتکام مشهور ماندی کالینگ ” The Mindy Project” نیز حضور یافت.

با افزایش کارش ، به سمت نقش های دیگری مانند نقش فیلم اکشن ” Born to Race: Fast Track ” (2014) و فیلم درام ” Ask Me Anything ” (2014) رفت. در همان سال ها نیز در کارهای دیگری مانند بازی در ” Empire” را انجام داد ، که همین فیلم برایش امتیاز خیلی بالایی داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بایی لینگ

بخاطر نقش جمال که یک هم جنس گرای آفریقایی آمریکایی بود توانست موفق شود. در واقع جمال را خانواده اش نمیتوانستند به خاطر وضع جنسی اش قبول کنند. اما به نظر جمال در فیلم توجه بسیاری از مخاطبان را به شکل دیگری به خودش جذب کرده بود.

بیرون آمدن

اسمالت با اینکه دوست ندارد کسی در زندگیش سرک بکشد ولی او مانند یک همجنس گرا می ماند. او در مصاحبه اش با الن دیجنرس اذعان داشته فقط میخواهد که زندگی شخصی خودش را حفظ کند.
به علاوه نقش جمال اسمالت میتواند به عنوان خواننده و نویسنده ی موسیقی در برنامه ها نیز شرکت کند .

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، سانتا روزا، کالیفرنیا، آمریکا
محل سکونت: U.S ,ایلینوی ,شیکاگو
نام‌های دیگر: Smollett Justin
والدین: جول اسمولت، جنت اسمولت

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوزی اسمالت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه