بیوگرافی تای بورل

4 سال پیش
بیوگرافی تای بورل
Rate this post

بیوگرافی تای بورل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تایلر جرالد بورل در ۲۲ آگوست ، ۱۹۶۷ در گرنت پس ، اوریگان بدنیا آمد. با آنکه در کودکی بازی نکرده بود ، ولی عاشق کارهای خاصی بود و تفریح با والدینش گری و شری را دوست داشت.

زندگینامه تای بورل

بیوگرافی تای بورل

فعالیت هنری

بورل در دبیرستان هیدن ولی به بازی فوتبال مشغول بود و در نظر داشت که برای ضبط مسابقات فوتبال در دانشگاه اورگان برود ، ولی از آن دانشگاه بیرون آمد. با مرگ پدرش در سال ۱۹۸۹ ، تایلر از نو شروع کرد و بروی کار تمرکز نمود. پس بعد از این اتفاق به تئاتر برای اخذ مدرک رفت .

حرفه ی بازیگری و ” Modern Family”

تایلر به نیویورک بازگشت و به حرفه های مختلفی روی آورد ، درست در زمانی که برای پیدا کردن نقش در تلاش بود. بلاخره توانست در سال ۲۰۰۰ در قسمتی از “Macbeth” به ایفای نقش بپردازد. خیلی سریع نقش دیگری را در ” The West Wing and Law and Order” بدست آورد و بعد از نیز نقش دیگری در ” Black Hawk Down ” (2001) و ” Dawn of the Dead ” (2004) بدست آورد.

بعد از مدتی در فیلم ” Fur ” (2006) در نقش شوهر نیکول کیدمن حضور یافت و بعد از آن نیز در پروژه هایی با بودجه ی بالایی به اسم ” Book of Secrets ” (2007) و ” The Incredible Hulk ” (2008).
در سال ۲۰۰۸ ، ” Back to You”ساخته ی استیون لویتان و کریستوفر لیود فکر های جدید و ایده های جدید را برای تایلر به ارمغان داشت . او در برنامه ی ” Modern Family” حضور داشت و با شروع این برنامه در سال ۲۰۰۹ موفقیت هایی نصیب بورل و این برنامه شد. تایلر توانست آمی اوارد سال ۲۰۱۱ و نامزد آن در سال ۲۰۱۴ شود و همین طور جایزه های دیگر .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آیدا فقیه زاده
خانواده امروزی

تای بورل علاوه‌بر سریال خانواده امروزی، سال ۱۳۸۷ در ۴۱ سالگی در فیلم هالک شگفت انگیز نیز بازی کرده است. تای بورل این‌بار با لویس لتریر یعنی کارگردان فیلم هالک شگفت انگیز و هنرمندانی چون ادوارد نورتون، Liv Tyler، تیم راث و William Hurt همکاری داشت.

در این سال‌ها تای بورل با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Tim Blake Nelson با ۳ مرتبه، اد اونیل با ۲ مرتبه، Tom Hollander با ۲ مرتبه، آلیسون جانی با ۲ مرتبه و کیت مک کینون با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تای بورل داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۲۲ اوت ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، گرنتس پاس، اورگن، آمریکا
قد: ۱٫۸۳ متر
همسر: هالی بورل (ازدواج ۲۰۰۰)
کودکان: فرنسز بورل
جوایز: جایزهٔ امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در مجموعهٔ تلویزیونی کمدی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تای بورل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه