بیوگرافی کن جیونگ

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کن جیونگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کن جیونگ در در دیترویت ، میچیگان در ۱۳ جولای ، ۱۹۶۹ بدنیا آمد. او در شمال کالیفرنیا (جایی که پدرش در آنجا یک استاد دانشگاه بود) بزرگ شد. جیونگ بعدها به ” USA Today ” گفت که این حس شوخ طبعی اش را از پدرش به ارث برده است.

زندگینامه کن جیونگ

بیوگرافی کن جیونگ

فعالیت هنری

جیونگ در دبیرستان والتر در ۱۶ سالگیش دیپلم گرفت. او عاشق کمدی است و از طنز پیشنگانی مانند بیل کاسبی و جیم کری خیلی خوشش می آید ، ولی پدر و مادرش بر این عقیده بودند که حرفه ی پزشکی برایش بهتر است. او در دانشگاه داک در سال ۱۹۹۰ بود و مدرک پزشکی خود را تا سال ۱۹۹۵ در دانشگاه شمال کالیفرنیا در کاپل هیل ادامه داد.

زمانی که برای محل اقامتش برای اینترنالی پزشکی در نیواورلندو مشغول بود ، به سمت عشق خود کمدی و تئاتر رفت. در نیوارلندو ، او توانست ” Big Easy Laff-Off,” را ببرد و همین باعث تشویق او برای سفر به لس آنجلس برای رسیدن به رویایش شد.
کمدی

درحالی که به عنوان یک فیزیسین مشعول کار با بیماران بود در کلوپ ” Laugh Factory comedy” و ” Improv” در لس آنجلس شهرت فراوانی کسب کرد. شوخی های عجیب و غریبش تجربه ی فراوانی برای پیشرفت او در حرفه اش را به او میداد و خیلی سریع کن توانست در برنامه ی ” View” حضور پیدا کند.

طنز

با وجود تحصیلاتش در زمینه ی پزشکی کن یکی از بهترین طنز پیشگان است و بخاطر اینکه یک پزشک عالی است بهترین کمدین نیز میتواند باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حشمت سنجری

کن در کارهای تلویزیونی زیادی مانند ” Curb Your Enthusiasm” (2000) ، ” Entourage” (2004) ، ” The Office ” (2005) و ” Boston Legal” حضور یافت. کار برروی اولین فیلمش در سال ۲۰۰۷ با ” Knocked Up” (2007) شروع شد که این فیلم در واقع دری باز شده برای نشان دادن این ستاره ی رو به رشد بود. او در کارهای زیادی مانند ” Role Models” ، ” Step Brothers ” و ” Pineapple Express”شرکت کرد. هم چنین در کمدی معروف ” The Hangover” که به عنوان آقای چا بود.

این کمدی به قدری معروف شد که در سه قسمت بعد آن در واقع قسمت اول ، دوم و سوم آن نیز او حضور یافت.

زندگی شخصی

همسر ویتنامی آمریکایی کن نیز یک دکتر است . آنها دو دختر ( دو قلو ) دارند. ولی همسر او ترن خود از یک نوع سرطان عجیب رنج میبرد.

نام کامل
Kendrick Kang-Joh Jeong
تاریخ تولد
July 13, 1969
سن
۵۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۳ wins & 8 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کن جیونگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه