بیوگرافی دیوید موریسی

4 سال پیش
بیوگرافی دیوید موریسی
4.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی دیوید موریسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دیوید موریسی در ۲۱ ژوئن ۱۹۶۴ در لیورپول بدنیا آمد. کارش را در تئاتر جوانان لیورپول شروع کرد.

زندگینامه دیوید موریسی

بیوگرافی دیوید موریسی

فعالیت هنری

کارفرخنده ای در ” One Summer” داشت و این سریال درمورد دو دونده ی اهل لیورپول بود. با ادامه ی کارش در ” RADA” ، او با کمپانی ” Cheek By Jowl” همکاری کرد. هم چنین در تئاتر ” Manchester Royal” و تئاتر ملی نیز مشغول به کار شد. دیوید با برنده ی جایزه ” Esther Freud” (دختر بزرگ سیگمون فروید و دختر هنر مند لوسین فروید) ازدواج کرده است. از جمله کارهایی که باعث شهرتش شده است سریال “Walking Dead” است. دیوید در این سریال محصول شبکه ی AMC شخصیت منفی دارد.

دیوید مارک موریسی (به انگلیسی: David Morrissey)‏ (زاده ۲۱ اوت ۱۹۶۴) نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگر انگلیسی است. عمده شهرتش بخاطر بازی در نقش فرماندار در سریال مردگان متحرک می‌باشد.

حضور در دنیای مارول

با توجه به شایعه‌ای جدید دیوید موریسی، بازیگر نقش فرماندار در فصل سوم و چهارم سریال واکینگ دد، یکی از افرادی خواهد بود که قرار است با آغاز فاز چهارم به دنیای سینمایی مارول اضافه شود.

یکی از کاربران توییتر که با نام Roger Wardell شناخته می‌شود، چندی پیش اعلام کرد استودیوهای مارول یکی از طرفداران دیوید موریسی بوده و او را برای چندین نقش مختلف زیر نظر گرفته است تا در نهایت مناسب ترین را به او بسپارند. این کاربر هیچ منبع موثقی را برای ادعای خود ذکر نکرده است اما اطلاعاتی که در چند ماه اخیر به اشتراک گذاشته همگی صحیح بوده‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناصر هاشمی

اسپویل: پیش از اینکه اکران فیلم Avengers: Endgame در ماه آوریل آغاز شود، این کاربر از مرگ تانوس، فیزیک جدید ثور و حضور کوتاه سه شخصیت الکساندر پیرس، براک راملو و ادوین جارویس خبر داده بود که همگی درست از آب درآمدند. حال باید دید سرنوشت این ادعا چه خواهد شد.

فیلم شناسی
ماندولین کاپیتان کارولی (۲۰۰۱)
خارج از کنترل (۲۰۰۲)
قول (۲۰۰۳)
خرابکاری (۲۰۰۵)
دکتر هو (۲۰۰۸)
عشق حقیقی (۲۰۱۱)
مردگان متحرک (۲۰۱۲)
کوروش بزرگ (٢٠٣٣)

تاریخ تولد
June 21, 1964
سن
۵۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 7 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دیوید موریسی
4.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه