بیوگرافی مینگ سدیم ون

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مینگ سدیم ون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اولین نقش ونز فیلم کودکانه ی “Mister Rogers’ Neighborhood” در سال ۱۹۸۵ بود. از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱ نیز او به بازی در سوپ اوپرای “As the World Turns” داخته است.

زندگینامه مینگ سدیم ون

بیوگرافی مینگ سدیم ون

فعالیت هنری

بعد از بازی در فیلم تحسین برانگیز “The Joy Luck Club” توانست نقش دکتر جینگ را در درام سریالی “ER” محصول شبکه NBC بازی کند. وی بعد نیز در سال ۱۹۹۴ بود که به کارش در این سریال در فصل های بعدی ادامه داد. در سال ۱۹۹۹ نیز به عنوان بازیگر اصلی در این تیم به کار خود ادامه داد و تا فصل ۱۱ در سال ۲۰۰۴ در این برنامه حضور داشت. ون هم چنین در فیلم “Street Fighter” نیز حضور داشته است و در سیتکام “The Single Guy” نیز از سال ۱۹۹۵ تا ۹۷ بازی کرده است.

در انیمیشن “Mulan” نیز به صداگذاری مشغول بوده است و هم چنین در “Mulan II” نیز بوده است. هم چنین وی در بازی ویدئویی “Kingdom Hearts II” نیز به کار مشغول بوده است. در انیمیشن “Final Fantasy: The Spirits Within” صداگذاری نقش اکی راس را عهده دار بوده است. در نقش بازرش لین ین نیز در “The Batman” ( انیمیشن سریالی ) کار میکرده است. در سریال انیمیشنی “Spawn” محصول شبکه HBO در نقش جید بوده است.

World Poker Tour

در سال ۲۰۰۴ ، او قسمتی از نقشی را در “World Poker Tour” بازی کرد و توانست برنده نیز بشود. در اواخر سال ۲۰۰۵ نیز او در سریال درام شبکه NBC “Inconceivable” در نقش اصلی زن حضور داشته است. گرچه ، این سریال بعد از دو قسمت کنسل شد. بعد نیز در سریال “Vanished” حضور داشت که برای سال ۲۰۰۶ می باشد. ون در سریال کمدی “George Lopez” نقش کوتاهی را به عنوان پروفسور دانشگاه برعهده داشته است.
در سال ۲۰۰۷ او در ۴ قسمت از “Two and a Half Men” محصول شبکه CBS بازی کرده بود. در سال ۲۰۰۸ نیز در “Private Practice” و “Boston Legal” در نقش بازیگر مهمان بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیل کالینز

نام کامل
Ming-Na Wen
تاریخ تولد
November 20, 1963
سن
۵۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مینگ سدیم ون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه