بیوگرافی میشا کالینز

4 سال پیش
بیوگرافی میشا کالینز
4.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی میشا کالینز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میشا کولینز بازیگر آمریکایی که بخاطر بازی نقش ” angel Castiel” در سریال ” Supernatural” مشهور شده است. به علاوه ی این کارش کارهای دیگری نیز مانند ” ER” و “۲۴” و هم چنین بازی به صورت مهمان در ” NCIS” ، ” NYPD Blue” ، ” Nip/Tuck” ، ” CSI” ، ” CSI:NY” ، ” Monk” و ” Charmed” در اعتبارات خود دارد.

زندگینامه میشا کالینز

بیوگرافی میشا کالینز

فعالیت هنری

کارهایش نه در سریال بلکه در فیلم میشا بیشترین معروفیتش را بخاطر نقش ” Karla” که درباره ی یک قاتل سریالی به اسم پائول برناردو است بدست آورده است.
میشا در بوستون ، ماساچوست از ربکا تیپنز و ریچارد ادوارد کراشنیک بدنیا آمده است. او اصلیت روس ، آلمانی ، انگلیسی ، اسکاتلندی و ایرلندی دارد. میشا از دانشگاه شیکاگو مدرک خود را اخذ کرده است. قبل از اینکه بازیگر شود یک کوه های برکشایر به عنوان یک نجار کار میکرد. او هم چنین در زمان کلینتون در رادیو ملی در دی سی مشغول به کار بود.

میشا ناشر شعر بود و در ” The Columbia Poetry Review” ، ” The California Quarterly” و دیگر جورنالهای ادبی کار میکرد. فیلمی که میشا کمک کرد تا ساخته شود ” Loot” که توانست ” Best Documentary Feature” را ببرد .
میشا در ماراتون ها و الترا ماراتون های زیادی شرکت کرده است. او به همراه پسرش یک برنامه ی آشپزی به اسم ” cooking fast and fresh with west” دارد و بزرگترین برنامه ی شکار را در جهان ترتیب داده است و توانسته ۵ رکورد جهانی نیز ثبت کند.
میشا زمان زیادی را در انزوای صومعه ی یازمیت ، تبت و جاهای دیگر گذرانده است. او یک موتور سوار نیز است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کوری گراهام

به علاوه ی این کارهایش بخاطر کارهای دیگری مانند احساس شوخ طبعی و ارتباط برقرار کردنش با طرفدارانش معروف است.

نام کامل
Dmitri Tippens Krushnic
تاریخ تولد
August 20, 1974
سن
۴۵ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میشا کالینز
4.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه