بیوگرافی راسل برند

4 سال پیش
بیوگرافی راسل برند
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی راسل برند به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کمدین راسل برند بخاطر گفته ها و شیرین کاری هایش معروف است ، بخاطر اعتیادش و مبارزه با آن و هم چنین ازدواج کوتاهش با کیتی پری.

زندگینامه راسل برند

بیوگرافی راسل برند

فعالیت هنری

برند در سال ۱۹۷۵ بدنیا آمد. علاقه اش به بازیگری را در دبیرستان کشف کرد. او در آکادمی ” Italia Conti” در سال ۱۹۹۱ در لندن در میخواند ، اما بخاطر رفتار خرابکارانه اش از آنجا اخراج شد. برند بعدا وارد کمدی ” stand-up” شد و توانست در MTV انگلیس در سال ۲۰۰۰ شغلی دست و پا کند. کار بزرگ بعدی که او انجام داد ” My Booky Wook ” بود که در سال ۲۰۰۷ به پایان رسید و همینطور ” Forgetting Sarah Marshall” (2008). در کارش برند پروژه های زیادی داشته است.
با آنکه در رابطه های عاشقانه زیاد موفق نیست اما به نظر در حرفه اش روز به روز قوی تر میشود. در سال ۲۰۱۲ او در ” Rock of Ages ” در کنار تام کروز بازی کرده است. به علاوه ی این کارش او با نویسنده ی فیلم نامه دیبلو کودی نیز کار کرده است.

بیشتر معروفیت وی برای اجرای نقش «برادر بزرگ» در یک برنامه رادیویی می‌باشد. از جمله فیلم‌هایی که برند در آن نقش آفرینی کرده‌است می‌توان به St Trinian’s, Forgetting Sarah Marshall, Bedtime Stories, Despicable Me, Hop ، و Arthur اشاره کرد.

زندگی شخصی

برند در سال ۲۰۱۰ با کیتی پری خواننده آمریکایی ازدواج کرد که ازدواجشان ۱۴ ماه بیشتر دوام نداشت. در نهایت راسل در ۳۰ دسامبر ۲۰۱۱ برگهٔ طلاقش از کیتی را امضا کرد. او علت طلاق را تفاوت‌های سازش‌ناپذیر بین خودش و کیتی عنوان کرد.[۳]

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الناز شاکردوست

راسل در ۲۶ اوت ۲۰۱۷ با Laura Gallacher در هنلی‌آن‌تیمز ازدواج کرد.

راسل برند علاوه‌بر فیلم منِ نفرت انگیز، سال ۱۳۹۶ در ۴۲ سالگی در فیلم من نفرت‌ انگیز ۳ نیز بازی کرده است. راسل برند این‌بار با پی‌یر کافین، کایل بالدا و اریک گویلون یعنی کارگردان فیلم من نفرت‌ انگیز ۳ و هنرمندانی چون جنی سلیت، کریستین ویگ، استیو کارل و Julie Andrews همکاری داشت.

در این سال‌ها راسل برند با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Miranda Cosgrove با ۳ مرتبه، کریستین ویگ با ۳ مرتبه، Dana Gaier با ۳ مرتبه، استیو کارل با ۳ مرتبه و پی‌یر کافین با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با راسل برند داشته‌اند.

نام کامل
Russell Edward Brand
تاریخ تولد
June 04, 1975
سن
۴۴ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 12 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راسل برند
5/5 - (1 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Katycat
    2 سال پیش

    درک نمیکنم چرا واسه همچین ادمی مطلب میزارین:|
    متاسفانه بعضیا با واقعیت آ نایی ندارن بدونن این چه ادمیه.