بیوگرافی آئون گرافود

4 سال پیش
بیوگرافی آئون گرافود
Rate this post

بیوگرافی آئون گرافود به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آئون گرافود در ۶ اکتبر ، ۱۹۷۳ در کاردیف ، ولز بدنیا آمد. پدرش پیتر معلم و مادرش نیز کسی بود که اسم مستعار خانوادگی را بعد از مدتی تغییر داد.

زندگینامه آئون گرافود

بیوگرافی آئون گرافود

فعالیت هنری

در سال ۱۹۸۶ گرافود در ” People of the Valley ” که اوپرای پرایم تایم بین سال های ۱۹۸۶ – ۱۹۹۲ بود نقشی بدست آورد. بعد از شش سال او این سریال را ترک گفت و به لندن سفر کرد ، تا به آکادمی پرستیجس هنر دراماتیک انگلیس برود. در آنجا توانست تعدادی از نقش های تلویزیونی را بدست آورد. مانند ” Relative Stranger ” (1995) و سریال شبکه ی ITV ” Poldark ” (1996).

ولی بعدا از گرافود برای بازی در نقش های کوچک دیگری در پروژه های بزرگتر دعوت شد. در سال ۱۹۹۷ او در فیلم ” Titanic” به ایفای نقش پنجمین افسر هارولد لوئی پرداخت. در سال ۱۹۹۹ او در فیلم ” Solomon and Gaenor” که در مورد داستان زندگی ” star-crossed lovers” بود ، بازی کرد. فیلم توانست نامزدی آکادمی اوارد را بخاطر بهترین فیلم زبان خارجی بدست آورد.

orphaned Pip

در می ۱۹۹۹، گرافود در ” orphaned Pip” یکی از محصولات پرخرج شبکه ی “Great Expectations BBC” شرکت کند. این محصول براساس ادبیات کلاسیک چارلز دیکنز بود. با وجود این کارها این مینی سریال ” A&E” بود که توجه میلیون ها نفر را به گرافود جلب کرد.

در سال ۱۹۹۹ ، گرافود در نقش قهرمان شمشیر زن در چهار ” Horatio Hornblower ” که شامل ” The Duel, ” ، ” The Fire Ship” ، ” The Duchess” و ” The Wrong War” میشود بود. بعد همان سال توانست جایزه ی آمی اوارد را برای مینی سریال برنده شود.
در سال ۲۰۰۰ گرافود در “۱۰۲ Dalmatians” نقشی را در کنار ” Glenn Close” و ” Gerard Depardieu” بدست آورده است. در بهار سال ۲۰۰۱ ، گرافود یکی از بهترین نقش هایش را به نمایش گذاشت.
او در سال ۲۰۰۶ در ” Fantastic Four ” بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین دهلوی

تاریخ تولد: ۶ اکتبر ۱۹۷۳ (سن ۴۶ سال)، لویدکوید، بریتانیا
قد: ۱٫۸۲ متر
محل سکونت: U.S ,کالیفرنیا ,لس آنجلس
همسر: آلیس ایوانز (ازدواج ۲۰۰۷)
کودکان: الا بتسی جنت گرافود، السی مریگولد گرافود

سن
۴۶ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۲ wins & 4 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آئون گرافود
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه