بیوگرافی ‏مورینا بکرین‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏مورینا بکرین‏
Rate this post

بیوگرافی ‏مورینا بکرین‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مورینا بکرین بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مورینا بکرین می‌توان به بازیگری در سریال سرزمین مادری، فیلم ددپول و سریال فایرفلای اشاره کرد.

زندگینامه مورینا بکرین‏

بیوگرافی ‏مورینا بکرین‏

فعالیت هنری

مورینا بکرین نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در ۲۲ سالگی در فیلم Perfume به کارگردانی Michael Rymer بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سرزمین مادری، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مورینا بکرین محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Lysa Apostle، Joanne Baron، Kylie Bax و آنجلا بتیس را تجربه کرد.

مورینا بکرین در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مورینا بکرین در این سال، بازیگری در سریال سرزمین مادری محسوب می‌شود.

مورینا بکرین سال ۱۳۹۰ در ۳۲ سالگی در سریال سرزمین مادری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مورینا بکرین توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کلیر دینز، مندی پتینکین، Rupert Friend و Damian Lewis بر تجارب او افزود.

سریال سرزمین مادری

مورینا بکرین علاوه‌بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی در فیلم ددپول نیز بازی کرده است. مورینا بکرین این‌بار با تیم میلر یعنی کارگردان فیلم ددپول و هنرمندانی چون رایان رینولد، تی جی میلر، Karan Soni و اد اسکرین همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندرا داداریو

در این سال‌ها مورینا بکرین با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آدام بالدوین با ۲ مرتبه، Nathan Fillion با ۲ مرتبه، برایانا هیلدبرند با ۲ مرتبه، Ron Glass با ۲ مرتبه و Gina Torres با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با مورینا بکرین داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مورینا بکرین آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مورینا بکرین را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۶% آثار وی سینمایی و ۲۴% آثارش تلویزیونی است. در واقع مورینا بکرین از مجموع ۱۳ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۰ اثر در سینما با نام‌های فیلم ددپول ۲، فیلم Malevolent، فیلم ددپول، فیلم جاسوس، فیلم Back in the Day، فیلم Stolen، فیلم Death in Love، فیلم سرنیتی، فیلم Roger Dodger و فیلم Perfume به ایفای نقش پرداخته و در ۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال گاتهام، سریال سرزمین مادری و سریال فایرفلای بازی کرده است.

نام کامل
Morena Silva de Vaz Setta Baccarin
تاریخ تولد
June 02, 1979
سن
۴۰ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Primetime Emmy
Another 2 wins & 9 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏مورینا بکرین‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه