بیوگرافی مینکا کلی

4 سال پیش
بیوگرافی مینکا کلی
3/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی مینکا کلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بازیگر مینکا کلی در ۲۴ ژوئن ، ۱۹۸۰ در لس آنجلس ، کالیفرنیا بدنیا آمد. مینکا دختر ریک دافی گیتاریست است. او با عملکردش در سریال ” Friday Night Lights ” (2006 – ۲۰۰۹) شهرت یافت و در فیلم هایی مانند ” Kingdom” (2007) و ” The Roommate ” (2011) بازی کرده است. بیشتر مجله ها او را بین ۱۰۰ نفر از جذاب ترین ها میدانند و در سال ۲۰۱۰ مینکا به منزله ی ” Sexiest Woman Alive” بود.

زندگینامه مینکا کلی

بیوگرافی مینکا کلی

فعالیت هنری

مینکا نقش های کوچکی را در برنامه هایی مانند ” Drake & Josh ” (2004) ، محصول شبکه ی NBC ” American Dreams ” (2005) و محصول شبکه WB ” What I Like About You” (2005) بدست آورده است.
مینکا در سال ۲۰۰۶ توانست نقش معروفی را بدست آورد ، نقش تحسین برانگیز در سریال ” Friday Night Lights ” که باعث شد مینکا بیشتر در چشم عموم نمایان شود. با عملکرد فوق العاده اش در این سریال مینکا توانست در ” The Kingdom ” (2007) بازی کند. دو سال بعد در سال ۲۰۰۹ ، او توانست نقش کوچکی را در فیلم رومانتیک “۵۰۰ Days of Summer” بدست آورد.

ادامه ی موفقیت ها

مینکا تابحال چندین بار در مجله ها به عنوان یکی از بازیگران جذاب معرفی شده است. بعد از پایان سریال ” Friday Night Lights ” مینکا در سریال ” Parenthood” محصول شبکه ی NBC بازی کرد و بعد در برنامه ی “Charlie’s Angels” (2011) و فیلم ” Roommate” (2011) بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تئو آنجلوپولوس

وقتی مینکا کلی ۱۹ ساله بود پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان به لس آنجلس برگشت همان سال در یک آزمون برای یک آژانس مدل‌سازی انتخاب شد و حرفه خود را به عنوان مدل آغاز کرد، در سال ۲۰۰۳ اولین فیلم خود را بازی کرد و در سال ۲۰۱۰ در ان‌بی‌سی در یک مجموعه درام تلویزیونی ایفای نقش کرد.

از دیگر فیلم‌های او می‌توان به سرخدمتکار، در جستجوی سانی و هم‌اتاقی و تیتان ها اشاره کرد.

زندگی شخصی

مینکا در سال ۲۰۰۵ با دونالد فیسوزن رابطه داشت ، بعد با کریس ایوانس در سال ۲۰۰۷ و بعد از آن با موسیقی دان جان مایر در سال ۲۰۰۷ ارتباط برقرار کرد ولی سال بعد از یکدیگر جدا شدند.

نام کامل
Minka Dumont Kelly
تاریخ تولد
June 24, 1980
سن
۳۹ سال
حرفه
بازیگر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مینکا کلی
3/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه