بیوگرافی منصور ارضی

4 سال پیش
بیوگرافی منصور ارضی
Rate this post

بیوگرافی منصور ارضی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 منصور ارضی متولد ۱ اردیبهشت ۱۳۳۲ در تهران، مداح است.

زندگینامه منصور ارضی

بیوگرافی منصور ارضی

فعالیت هنری

معروف ترین مداح سیاسی کشور می باشد که شاگردان زیادی در این عرصه معرفی کرده است، او حامی اصولگراها از احمدی نژاد تا رئیسی می باشد

شروع از ۵ سالگی

منصور در کوچه قندی در محله نازی آباد تهران به دنیا آمد مداحی را از ۵ سالگی و زیر نظر عمویش حسن ارضی شروع کرد و کم کم با او در جلسات مختلفی شرکت می کرد

او در سال ۱۳۶۰ از مداحان نوظهور به شمار می آمد

نوحه در جنگ

با شروع جنگ ایران و عراق در جبهه ای جنگ از اهواز تا سنندج، ارومیه و مهاباد بعنوان مداح و برگزار کننده دعای کمیل و ایجاد انگیزه برای جوانان برای جنگیدن در عرصه نبرد فعالیت می کرد

ایجاد گروه حزب الله

بعد از پایان جنگ گروهی را با نام نوسازی معنوی حزب الله به رهبری خود و حسین الله کرم رئیس کنونی شورای هماهنگی حزب‌ الله بنا کرد.

از شهرت تا شاگردان مشهور

حاج منصور ارضی در دهه ۱۳۷۰ از مشهورترین مداحان کشور بود.

او شاگردانی زیادی از جمله محمدرضا طاهری، حسین ساروچ، سعید حدادیان، محمود کریمی، عبدالرضا هلالی را به جامعه مداحان معرفی کرد.

منصور ارضی صاحب ۴ دختر و یک پسر می باشد، می گوید حقوق بگیر تامین اجتماعی است و یک موسسه خیریه نیز دارد که پرداخت مردمی خمس و … می باشد.

شایعات زیادی از حجره بزرگ او در بازار پارچه فروشان وجود دارد که در رسانه های مشهور خبری تایید شده است اما خودش می گوید دروغ است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیلیپ ساپرکین

فوت دختر و دامادش

یکی از دختران حاج منصور بنام رقیه به علت سرطان فوت کرده است، یکی از داماد های وی نیز در سال ۱۳۹۵ بدون ذکر علت، خبر فوت وی منتشر شد.

از انتقادات تا ناسزا

طوفان اتقادات سیاسی این مداح اهل بیت از پایان دوره هاشمی رفسنجانی در ریاست جمهوری شروع شد و تا سید محمد خاتمی، رحیم مشایی و باقر قالیباف و حتی ناصر مکارم شیرازی ادامه یافت.

نوع انتقادات سیاسی او را مخالفانش ناسزا می گویند.

منصور ارضی و استخر

در مرسام دعای عرفه سال ۹۷ در یک سخنرانی گفت اون یارو (هاشمی) آخرش در استخر مرد، این یارو (روحانی) هم آخرش در استخر می میرد.

او در مراسم سال ۹۲ درباره هاشمی دعا کرد بود که انشالله خداوند خبر مرگش را برساند.

حمایت از احمدی نژاد تا رئیسی

حاج منصور از حامیان سرسخت محمودی احمدی نژاد از نظر سیاسی و مالی بود و در سفرهای استانی و تبلیغاتی او نیز حضور داشت، در انتخابان ۹۶ نیز از سید ابراهیم رئیسی حمایت گسترده ای کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی منصور ارضی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه