بیوگرافی جف دانیلز

4 سال پیش
بیوگرافی جف دانیلز
2/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی جف دانیلز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جف دانیلز بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۳۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جف دانیلز می‌توان به بازیگری در سریال اتاق خبر، فیلم احمق و احمق تر ۲ و فیلم The Martian اشاره کرد.

زندگینامه جف دانیلز

بیوگرافی جف دانیلز

فعالیت هنری

جف دانیلز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۲ در ۲۹ سالگی در فیلم شرایط مهرورزی به کارگردانی James L. Brooks بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال اتاق خبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جف دانیلز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شرلی مک لین، Debra Winger، جک نیکلسون و دنی دویتو را تجربه کرد.

جف دانیلز در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جف دانیلز در این سال، بازیگری در سریال اتاق خبر محسوب می‌شود.

جف دانیلز سال ۱۳۹۱ در ۵۸ سالگی در سریال اتاق خبر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. جف دانیلز توانست با بازی در سریال اتاق خبر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیلی مورتیمر، جان گالاگر جونیور، آلیسون پیل و Thomas Sadoski بر تجارب او افزود.

احمق و احمق تر

جف دانیلز علاوه‌بر سریال اتاق خبر، سال ۱۳۹۳ در ۶۰ سالگی در فیلم احمق و احمق تر ۲ نیز بازی کرده است. جف دانیلز این‌بار با Bobby Farrelly و Peter Farrelly یعنی کارگردان فیلم احمق و احمق تر ۲ و هنرمندانی چون جیم کری، Rob Riggle، Laurie Holden و Rachel Melvin همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اصغر بیچاره

با اینکه جف دانیلز را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. جف دانیلز علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر جف دانیلز در حرفه‌ی کارگردان، فیلم Escanaba in da Moonlight است. مهم‌ترین اثر جف دانیلز در حرفه‌ی نویسنده، فیلم Escanaba in da Moonlight است.

در این سال‌ها جف دانیلز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آنا پاکوین با ۳ مرتبه، کاترین اوهارا با ۲ مرتبه، الکس بورستین با ۲ مرتبه، Cheryl Hines با ۲ مرتبه و Hunter Parrish با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جف دانیلز داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۱۹ فوریهٔ ۱۹۵۵ (سن ۶۴ سال)، آتن، جورجیا، آمریکا
قد: ۱٫۹ متر
همسر: کسلین روزمری تریدو (ازدواج ۱۹۷۹)
کودکان: نلی دانیلز، لوکیس دانیلز، بِن دانیلز
جوایز: جایزهٔ امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در مجموعهٔ تلویزیونی درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جف دانیلز
2/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه