بیوگرافی تیلور شیلینگ

4 سال پیش
بیوگرافی تیلور شیلینگ
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی تیلور شیلینگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تیلور شیلینگ، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «مساله تاریک»، فیلم سینمایی «The Titan» و فیلم سینمایی «خوش شانس» فعالیت داشته است.

زندگینامه تیلور شیلینگ

بیوگرافی تیلور شیلینگ

فعالیت هنری

تیلور شیلینگ بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار تیلور شیلینگ می‌توان به بازیگری در سریال نارنجی سیاه، جدید است، فیلم The Titan و فیلم مساله تاریک اشاره کرد.

تیلور شیلینگ نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۳ سالگی در فیلم مساله تاریک به کارگردانی Shi-Zheng Chen بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نارنجی سیاه، جدید است، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای تیلور شیلینگ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مریل استریپ، Ye Liu، Peng Chi و آیدان کوئین را تجربه کرد.

تیلور شیلینگ در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم تیلور شیلینگ در این سال، بازیگری در سریال نارنجی سیاه، جدید است و فیلم Stay به کارگردانی Wiebke von Carolsfeld محسوب می‌شود.

تیلور شیلینگ سال ۱۳۹۲ در ۲۹ سالگی در سریال نارنجی سیاه، جدید است نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. تیلور شیلینگ توانست با بازی در سریال نارنجی سیاه، جدید است تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دانیل بروکس، تارین منینگ، مایکل هارنی و کیت مولگرو بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی قربان سلیمانی
نارنجی سیاه

تیلور شیلینگ علاوه‌بر سریال نارنجی سیاه، جدید است، سال ۱۳۹۵ در ۳۲ سالگی در فیلم The Titan نیز بازی کرده است. تیلور شیلینگ این‌بار با Lennart Ruff یعنی کارگردان فیلم The Titan و هنرمندانی چون ناتالی امانوئل، سام ورتینگتون، تام ویلکینسون و Diego Boneta همکاری داشت.

در این سال‌ها تیلور شیلینگ با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آیدان کوئین با ۲ مرتبه و بلیر براون با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با تیلور شیلینگ داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی تیلور شیلینگ آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. تیلور شیلینگ را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۷% آثار وی سینمایی و ۱۳% آثارش تلویزیونی است. در واقع تیلور شیلینگ از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۷ اثر در سینما با نام‌های فیلم Phil، فیلم The Titan، فیلم The Overnight، فیلم Stay، فیلم خوش شانس، فیلم Atlas Shrugged: Part I و فیلم مساله تاریک به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال نارنجی سیاه، جدید است بازی کرده است.

تاریخ تولد: ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، بوستون، ماساچوست، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال کمدی
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی درام
والدین: پاتریسیا شیلینگ، رابرت جِی. شیلینگ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیلور شیلینگ
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه