بیوگرافی جان ویت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جان ویت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جاناتان وینسنت در ۲۹ دسامبر ، ۱۹۳۸ در نیویورک بدنیا آمد. در نوجوانی متوجه عشقش به هنر بازیگری شد. اولین بار در سال ۱۹۶۵ در ” Fearless Frank” بازی کرد. با این حال ، این نقشش در سال ۱۹۶۹ جویی باک در فیلم ” Midnight Cowboy ” بود که او را نامزد جایزه ی اسکار کرد.

زندگینامه جان ویت

بیوگرافی جان ویت

فعالیت هنری

تا دو دهه بعد ، حرفه ی جاناتان شامل فیلم های هم فوق العاده دیدنی و هم لحظات فراموش شدنی میشد. بسیاری از پروژه های بیاد ماندنی او در این زمان مانند ” Deliverance” (1972) و ” Coming Home ” (1978) میشد. در سال ۱۹۸۵ ، او بعد از پنج سال کاربا کارگردان ژاپنی آکیرا کوروساوا بروی ” Runaway Train” بلاخره توانست جایزه ی آکادمی اوارد را ببرد. بعد بازی رابرت دنیرو در درام ” Heat”. جاناتان باردیگر کارش را شروع کرد و در سال ۱۹۹۶ در ” Mission: Impossible” ، ۱۹۹۷ ” The Rainmaker ” و “Enemy of the State” (1998) بازی کرد. در سال ۲۰۰۱ ، جاناتان با بازی خود در ” Lara Croft: Tomb Raider,” توانست به موفقیت هایش بیافزاید.

در سال های اخیر ، جاناتان توانسته به کارش ادامه دهد ، در سال ۲۰۰۲ او توانست نامزد جایزه ی امی شود .هم چنین در سال ۲۰۰۴ ، ” sleeper hit Holes ” و ” Manchurian Candidate” موفقیت های دو چندانی بدست آورد. بعد از آن در ” Pride and Glory ” (2008) بازی کرد ، داستانی درباره ی زندگی ماموران پلیس.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مریم مقدم
گلدن گلاب

او در فصل ۷ از سریال “۲۴” حضور یافته . در سال ۲۰۱۴ ، توانست جایزه ی گلدن گلاب را بدست آورد و نامزد جایزه ی امی اوارد شود.
جاناتان با لاری پیتیرز در بین سال های ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۷ ازدواج کرد و بعد از او با مارکلین برند از سالهای ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۸ ازدواج کرده است. او دو فرزند دارد ، جمیز هاوین و انجلینا جولی.

نام کامل
Jonathan Vincent Voight
تاریخ تولد
December 29, 1938
سن
۸۱ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Won 1 Oscar
Another 23 wins & 30 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جان ویت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه