بیوگرافی آماندا سیفرید

4 سال پیش
بیوگرافی آماندا سیفرید
3/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی آماندا سیفرید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آماندا سیفرید بازیگر آمریکایی در ۳ دسامبر ۱۹۸۵ در آلنتون ، پنی سیلوانیا بدنیا آمد. پدرش جک دارو ساز بود و مادرش آن کاردرمانگر بود. او در واقع بیشتر زمانش را با خواهر بزرگترش گذراند. باینکه پدر و مادرش همیشه مشغول به کار بودند ولی هنوز در کنار یکدیگر هستند.

زندگینامه آماندا سیفرید

بیوگرافی آماندا سیفرید

فعالیت هنری

آماندا در ۱۱ سالگی کار مانکنی را شروع کرد و سه کاور از کتابهای پاسکال عکسش منتشر شد. با گذشت زمان ، برای این کار با محدودیت هایی مواجه شد .
به سمت بازیگری روی آورد در عین حال میخواست خواننده نیز بشود. او در زمان نوجوانی اپرا مطالعه میکرد. در صف بازیگری ، اولین نقش را در سن ۱۵ سالگی ایفا کرد (Lucinda Marie). بعد از آن در اپرای دیگری به اسم ” All My Children ” (2002) ایفای نقش کرد.

بخاطر حرفه ی بازیگری او نمی توانست در کلاس های زیادی در مدرسه شرکت کند اما در سال ۲۰۰۳ توانست دیپلم خود را از دبیرستان ویلیام آلن بگیرد. بعد از آن به دانشگاه فوردهم در نیویورک رفت اما باز حرفه ی بازیگری او باعث تغییر اهدافش شد.

موفقیت های تلویزیونی

بهترین نقش آماندا بازی نقش کارن اسمیت در ” Mean Girls” (2004) بود. این فیلم با بازی لندزی لوهان و راچل مک آدامز بود.

آماندا در نقش های زیادی طی دو سال بعد حضور یافت ، مانند ” Nine Lives ” (2005) ، ” American Guns ” (2005) ، ” Alpha Dog” (2006) و ” Veronica Mars ” (2004 – ۲۰۰۶). بعد از این کارها در سریال شبکه ی HBO به اسم ” Big Love ” (2006) بازی کرد. آماندا در این سریال در ۴ فصل حضور داشت. بعد از این نقش ها در کنار بازیگران مشهور در ” Mamma Mia! ” (2008) بازی کرد و در یکی از صحنه نیز آهنگ خواند. در سال بعد نیز باردیگر آماندا در فیلم های دیگری حضور یافت مانند ” Jennifer’s Body ” (2008) ، ” Boogie Woogie ” (2009) و ” Chloe ” (2009). او هم چنین برای بازی در فیلم ” Sucker Punch” در سال ۲۰۰۹ نیز آمادگی داشت ولی بخاطر برنامه ریزی اش نتوانست در این فیلم خضور یابد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابک مافی
سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ بیوگرافی آماندا سیفرید

سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ پر مشغله ترین زمان کار برای آماندا بود. در فیلم های زیادی مانند ” Dear John ” (2010) ، ” Letters to Juliet ” (2010) ، ” Red Riding Hood ” (2011) و ” In Time ” (2011) نقش ایفا کرد.
در اوایل سال ۲۰۱۲ ، در فیلم ” Gone” بازی کرد. در همان سال نیز در ” The Wedding” فیلمی کمدی حضور یافت. در همان سال در دو فیلم دیگر نیز مانند ” The End of Love” ، ” Les Misérables ” و ” Lovelace” نیز حضور یافت.
در سال ۲۰۱۳ آماندا برای پروژه های دیگری مانند انمیشن ” Epic” ، ” Pete and Goat ” و ” The Girl Who Conned the Ivy League” آماده شد و به بازی پرداخت.

طرفدارانش نه تنها به خاطر بازیش بلکه بخاطر زیباییش او را دوست دارند. او در رتبه بندی در “۲۵ Under 25: Hollywood’s Hottest Young Stars” است ، یعنی لیست جذاب ترین های سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰٫ به علاوه ی این لیست آماندا را در چندین لیست دیگر نیز از لحاظ زیبایی ثبت کرده اند ( مثل Most Beautiful 2010).

زندگی شخصی

از سن پایین ، آماندا دچار حمله های عصبی میشد. به قول خودش این خیلی برایش حتی خوب بوده است: “این حملات عصبی برایم خیلی خوب بود از آنها در صحنه های فیلم ها استفاده میکردم . چیزی که نمیخواستم از دست دهم و بعنوان یک سطح برای از دست ندادن احساساتم از آن استفاده میکردم”.

تفریح آماندا تاکسیدرمی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلبی کایلات

گفته است که این هنر را خیلی میپسندد و از حیواناتی که تاکسیدرمی آنها را دارد بسیار لذت میبرد.
با توجه به زندگی رویایی اش ، آماندا با بازیگران مرد زیادی رابطه داشته است مانند

” Jesse Marchant” ، ” Dominic Cooper” ، ” Ryan Phillippe” ، ” Josh Hartnett” ، ” Alexander Skarsgard” و ” Desmond Harrington” .
آماندا در لس آنجلس کالیفرنیا با سگش فین ساکن است.

تاریخ تولد:

۳ دسامبر ۱۹۸۵ (سن ۳۴ سال)، آلن‌تاون، پنسیلوانیا، آمریکا
قد:

۱٫۵۹ متر
همسر:

توماس سادوسکی (ازدواج ۲۰۱۷)
کودکان:

نینا سادوسکی سایفرد
فیلم آینده:

اسکوب

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آماندا سیفرید
3/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه