بیوگرافی جوزف مورگان

4 سال پیش
بیوگرافی جوزف مورگان
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی جوزف مورگان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جوزف مورگان (به انگلیسی: Joseph Morgan) یک بازیگر انگلیسی است که بیشتر برای ایفای نقش “نیکلاس مایکلسون” در سریال خاطرات خون آشام و اصیل ها شهرت دارد.

زندگینامه جوزف مورگان

بیوگرافی جوزف مورگان

فعالیت هنری

مورگان بزرگترین فرزند خانواده است.او در لندن به دنیا آمد ولی تا یازده سالگی در سوانزی، کشور ولز زندگی می کرد و پیش از اینکه در اواخر نوجوانیش برای تحصیل در “مدرسه مرکزی گفتار و نمایش” به لندن بازگردد ، دانش آموز “مدرسه جامع موریستون” بود.

او کار خود را با بازی در نقش “تروی” در اولین سریال شبکه تلویزیونی اسکای وان به نام “جادوگر” و بازی در نقش‌های مکمل در فیلم‌های الکساندر و ناخدا و فرمانده: آخر دنیا و سریال کوتاهی در شبکه تلویزیونی بی بی سی دو به اسم خط زیبایی، شروع کرد.او همچنین در سریال تلویزیونی دکتر مارتین و مصیبت دیده ظاهر شد و در فیلم منسفیلد پارک نیز در کنار بیلی پایپر در نقش “ویلیام” بازی کرد.در سال ۲۰۱۰ نیز او نقش اول سریال کوتاه بن هور را بازی کرد، که ابتدا از شبکه تلویزیونی سی بی سی در کانادا و سپس از شبکه تلویزیونی ای بی سی در آمریکا در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۰ پخش شد.

او در سریال پرطرفدار خاطرات یک خون‌آشام شبکه تلویزیونی سی دابلیو نقش کلاوس را ایفا بازی می‌کند و در سال ۲۰۱۱ در فیلم فناناپذیرها در کنار هنری کاویل در نفش “لیساندر” بازی کرد.مورگان همچنین در سریال اصیل‌ها که بر اساس شخصیت‌های کتاب خاطرات یک خون‌آشام ساخته شده هم نقش “کلاوس مایکلسون” را حفظ کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناتالی پورتمن
زندگی شخصی

مورگان از اکتبر ۲۰۱۱ با امیلی ونکمپ بازیگر سریال تلویزیونی انتقام رابطه داشت ولی پس از مدتی از هم جدا شدند.در ۱۵ مه ۲۰۱۴ ، مورگان اعلام کرد که با پرشیا وایت ،همبازی او در سریال خاطرات خون آشام نامزد کرده است. در ۵ جولای ۲۰۱۴ نیز آنها در اوچو ریوس، جامائیکا باهم ازدواج کردند.مورگان همچنین از حامیان خیریه “زنان مثبت” است.

فیلم‌شناسی
۲۰۰۳ اروئیکا
۲۰۰۳ هنری هشتم
۲۰۰۳ ناخدا و فرمانده: آخر دنیا
۲۰۰۴ جادوگر
۲۰۰۴ الکساندر
۲۰۰۵ ویلیام و مری
۲۰۰۶ کنث ویلیامز: معرکه!
۲۰۰۶ خط زیبایی
۲۰۰۷ منسفیلد پارک
۲۰۰۷ آقای تنها
۲۰۰۷ شاهد خاموش
۲۰۰۷ دکتر مارتین
۲۰۰۸ مصدوم
۲۰۱۰ بن هور
۲۰۱۱ خاطرات خون‌آشام
۲۰۱۱ تاج فرشته ها
۲۰۱۱ مصیبت زده
۲۰۱۱ فناناپذیرها
۲۰۱۱ ۵۰۰ مایل به سمت شمال
۲۰۱۳ اصیل ها
۲۰۱۳ قبر باز
۲۰۱۳ ترک مخاصمه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جوزف مورگان
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه