بیوگرافی پاتریک جی آدامز

4 سال پیش
بیوگرافی پاتریک جی آدامز
1.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی پاتریک جی آدامز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پاتریک جی آدامز که بیشتر در کارهای تئاتری حضور داشته است و اصالتن اهل تورنتو میباشد. به تازگی در سریال آمریکایی ” Suits” که با ” Gabriel Macht” بازی میکند حضور دارد. بازی پاتریک در این سریال بخاطر بازی فوق العاده اش در ” Covert Affairs” (2011) میباشد.

زندگینامه پاتریک جی آدامز

بیوگرافی پاتریک جی آدامز

فعالیت هنری

پاتریک به تازگی در سریال شبکه ی HBO به نام ” Luck” که درکنار داستین هافمن ، مایکل گمبون ، نیک نولت و جوئان الن است بازی میکند. او به صورت مهمان در سریالهایی مانند ” Lost” ، ” Friday Night Lights” ، ” Pretty Little Liars” ، ” NCIS” ، ” Lie to Me” ، ” Flashforward” بازی کرده است. در سال ۲۰۰۸ پاتریک در نقش برادر دوقلو در اولین قسمت از سریال شبکه ی ABC به نام ” Good Behavior” با تهیه کنندگی ” Veronica Mars” و کارگردانی ” Charles McDougall” (برنده ی امی اوارد) و هم چنین در اولین قست از ” The Dealership” در کنار ” Tricia Helfer” و ” William Devane” بازی کرده است.

پاتریک در فیلم هایی مانند ” Old School” (کمدی زننده) با کارگردانی تاد فیلیپ ، “۲:۱۳″ با کارگردانی چارلس آدلمن و ” Rage” با کارگردانی سلی پوتر بازی کرده است. هم چنین در محصولات دیگری نیز مانند ” The Waterhole” ، ” Weather Girl” و
“۶ Month Rule” بازی کرده است.

نور چشم کمیته ی تئاتر کالیفرنیای جنوبی ، پاتریک جوان در بازی های زیادی از ” Ojai” نیز بوده است. در محصولاتی مانند ” The Goat, or Who is Sylvia?”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوزف ال. منکیه‌ویچ
پاتریک جی آدامز می گوید:

بچه ی مگان مارکل عالی ترین چیزی است که تا به حال برای او اتفاق افتاده. پاتریک جی آدامز فکر میکند که بچه جدید مگان مارکل بهترین چیزی است که تا به حال برای او اتفاق افتاده است.ستاره ی برنامه کت و شلوار ها در یک نمایش تلویزیونی در ایالت متحده در کنار مگان ظاهر شد.او خیلی خوشحال است زیرا انتظار یک کودک با پرنس هری را میکشد و میداند این فصل شگفت انگیزی در زندگی او خواهد بود. او در برنامه سرگرمی امشب به اشتراک گذاشت: مگان من برای تو فوق العاده شاد هستم, این عالی ترین چیزی است که برای او اتفاق افتاده با داشتن یک کودک.

بنابرتین ما امیدواریم همه خوشحال و سالم باشند.و پاتریک با شوخی گفت: که همسرش و دخترش تروین بلیساریو دوست دارند با بچه سلطنتی جدید بازی کنند با این حال او فکر کرد بهتر است آنها را در منزل مگان ببینند زیرا کمی بزرگتر است. تولد بچه دوشس مگان در ماه آوریل است. کیم تامپسون کسی که با مگان صحبت کرد برای دیدار از birkehead در ماه ژانویه او گفت که مگان شش ماهه باردار است، ماه آوریل آخرین ماه بارداری است.یکی از زنان در جمعیت به شوخی گفت که او از یک ماما آموزش دیده. مگان گفت که یکی از دوستانش ۵ هفته زودتر بچه دار می شوند .

دکتر مامایی گفت:

بچه زمانی که آماده باشد میآید.

من گفتم: تا زمانی که آنها سالم باشند و مگان موافقت کرد. و سپس با اشاره به هری گفت: او پدر فوق العاده ای میشود .هری از مادرش خواست که نام دخترش را چگونه بیان کند.لیلی یا لیلا

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیه‌نا تیگی گیلری

تاریخ تولد: ۲۷ اوت ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، تورنتو، کانادا
قد: ۱٫۸۲ متر
همسر: ترویان بلیزاریو (ازدواج ۲۰۱۶)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین بازیگر مرد در سریال‌ درام
آموزش: Northern Secondary School، دانشگاه یو اس سی، Massman Theatre (DRC) – USC School of Dramatic Arts

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پاتریک جی آدامز
1.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه