بیوگرافی جرد هریس

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جرد هریس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جارد فرانسیس در ۲۴ آگوست ، ۱۹۶۱ در لندن بدنیا آمد. او دو برادر دیگر نیز دارد. مادرش الیزابت رس میباشد.

زندگینامه جرد هریس

بیوگرافی جرد هریس

فعالیت هنری

جارد هریس علاقه ای به بازی در صحنه تا رفتنش به دانشگاه نشان نداد. بعد از پایان دانشگاه در سال ۱۹۸۴ ، هریس به انگلیس سفر کرد و در ” Royal Shakespeare Company” مشغول به کار شد. برادر بزرگش ، دامین یک کارگردان است و برادر کوچکتر او نیز به دنیای بازی راه یافته است.

هریس اولین فیلم خود را در سال ۱۹۸۹ در کمدی ” The Rachel Papers” که کارگردانی آن را برادرش برعهده داشت. در سال ۱۹۹۶ توانست نقش اصلی را در ” I Shot Andy Warhol” برعهده داشت ، بعد از این فیلم در پروژه های بزرگ دیگری مانند ” Far and Away ” (1992) ، ” Smoke” (1995) ، ” Lost in Space ” (1998) ، ” Happiness” (1998) ، ” Sylvia ” (2003) ، ” Resident Evil: Apocalypse ” (2004) ، ” Ocean’s Twelve ” (2004) و ” Lady in the Water ” (2006) نیز حضور یافته است. به علاوه در سال ۲۰۰۵ در سریال شبکه ی HBO به نام ” The Notorious Bettie Page” نیز بازی کرده است.

Igby Goes Down

او در چندین فیلم آدام سندلر مانند ” Igby Goes Down ” بازی کرده است. برای ساخت فیلم در شبکه ی BBC به نام ” new millennium” نیز مشغول به کار بوده است ، در سال ۲۰۰۵ ، در مینی سریال ” To the Ends of the Earth” در نقش اصلی حضور یافت. در فیلم برنده ی جایزه ی ” Curious Case of Benjamin Button ” (2008) در نقش کاپیتان ظاهر شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مکس ریشتر

به علاوه ی این کارهایش او علاقه دارد در شبکه های تلویزیونی آمریکا نیز به بازی بپردازد در سریال ” FX” (2007) بازی کرد. در سریال علمی تخیلی ” Fringe ” نیز در نقش دانشمند دیوید رابرت جونز بازی کرد.
از بهترین نقش هایی که هریس در آن حضور داشته است سریال ” Mad Men ” (2009) میباشد. در سال ۲۰۱۲ هریس توانست نامزد جایزه ی امی اوارد شود که این جایزه بخاطر نقش نمایی او در این سریال می بود.

البته در کنار بازی در این سریال هریس به حضورش در سینما ادامه داد ، در ” Extraordinary Measures ” (2010) و ” The Ward ” (2011) بازی کرد و همینطور در ” Sherlock Holmes: A Game of Shadows” در نقش پروفسور جیمز موریاتی در سال ۲۰۱۱ بازی کرد. در سال ۲۰۱۳ هریس در فیلم فانتزی ” Mortal Instruments: City of Bones” ( که براساس کتاب معروف کاساندرا کلر ساخته شده است) به بازی پرداخته است.

تاریخ تولد: ۲۴ اوت ۱۹۶۱ (سن ۵۸ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۸۲ متر
همسر: Allegra Riggio (ازدواج ۲۰۱۳)، امیلیا فاکس (ازدواج ۲۰۰۵–۲۰۱۰)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین ‌گروه بازیگری
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جرد هریس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه