بیوگرافی مایکل روکر

4 سال پیش
4.6/5 - (17 امتیاز)

بیوگرافی مایکل روکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مایکل روکر، بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مردگان متحرک»، فیلم سینمایی «محافظین کهکشان» و فیلم سینمایی «نگهبانان کهکشان ۲» فعالیت داشته است.

زندگینامه مایکل روکر

بیوگرافی مایکل روکر

فعالیت هنری

مایکل روکر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۵ در ۳۱ سالگی در فیلم Henry: Portrait of a Serial Killer به کارگردانی John McNaughton بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مردگان متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مایکل روکر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Tom Towles، Mary Demas، Anne Bartoletti و Elizabeth Kaden را تجربه کرد.

مایکل روکر در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۵ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مایکل روکر در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت، فیلم Freeway Killer به کارگردانی John Murlowski، فیلم سوپر به کارگردانی جیمز گان، فیلم Hypothermia به کارگردانی James Felix McKenney و فیلم Blood Done Sign My Name به کارگردانی Jeb Stuart محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مایکل روکر بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. مایکل روکر سال ۱۳۸۹ در ۵۵ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. مایکل روکر توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، جان برنتال، سارا وین کالایز و چندلر ریگز بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فؤاد حجازی
سریال مردگان متحرک

مایکل روکر علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۹۶ در ۶۲ سالگی در فیلم نگهبانان کهکشان ۲ نیز بازی کرده است. مایکل روکر این‌بار با جیمز گان یعنی کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان ۲ و هنرمندانی چون کارن گیلان، کریس پرت، سیلوستر استالونه و بردلی کوپر همکاری داشت.

با اینکه مایکل روکر را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مایکل روکر علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مایکل روکر در حرفه‌ی کارگردان، فیلم The Lost Episode است.

در این سال‌ها مایکل روکر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سین گان با ۴ مرتبه، Nathan Fillion با ۴ مرتبه، Gregg Henry با ۳ مرتبه، Tony Goldwyn با ۲ مرتبه و Mikaela Hoover با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با مایکل روکر داشته‌اند.

گزیده فیلم‌شناسی

روزهای تندر
جهنده
کلیدهای تولسا
روز ششم
نگهبانان کهکشان
بدل
تفنگدار دریایی ۲
جی‌اف‌کی
مردگان متحرک
خزیدن
نگهبانان کهکشان ۲
شکست‌ناپذیر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مایکل روکر
4.6/5 - (17 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه