بیوگرافی انت اوتول

4 سال پیش
بیوگرافی انت اوتول
3/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی انت اوتول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنت بازیگر محبوب در هوستون، تگزاس در تاریخ ۱ آوریل، ۱۹۵۲ متولد شد. او یک بازیگر تئاتر و سینما، رقاص نویسنده، خواننده، تهیه کننده و آهنگساز است. آنت بازیگری را در نوجوانی آغاز کرد و در طی دهه ی ۶۰ ، شروع حرفه ای در تئاتر و تلویزیون داشت. برخی از نقش های تلویزیونی آنت ” My Three Sons “، “Gunsmoke” و ” The Partridge Family ” بود.

زندگینامه انت اوتول

بیوگرافی انت اوتول

فعالیت هنری

حرفه اش در تلویزیون نیز در طول دهه ی ۶۰ آغاز شد، در حالی که کار بر روی فیلم ها برایش زیاد نبود. در پایان دهه ی ۷۰ آنت نقش اولش را در “One on One”، به عنوان مربی و دوست دختر رابی بنسون و نقش پشتیبان را در ” King of the Gypsies “، در کنار اریک رابرتز و سوزان ساراندون بازی کرد. او اغلب نقشهای اصلی را در فیلمهای تلویزیونی بازی میکرد. در آغاز دهه ی ۸۰ نیز ، آنت یک نقش برجسته مخالف گری Busey در کمدی ” Foolin’ Around ” ایفا کرده است.

از آن نقطه به قسمت های بزرگتر در فیلم های سینمایی مشهور راه یافت. او در بازسازی شده ی فیلم ” Cat People ” در کنار ” Nastassja Kinski ” حضور یافت. معروف ترین نقش او در دهه ی ۸۰ در ” Superman III “، جایی که او در یکی از بهترین گروه های بازیگری از سری های ” Superman ” حضور داشت، با بازی ” Christopher Reeve” ، ” Margot Kidder” و ” Richard Pryor”.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دبی هری

او همچنان به کار بر روی فیلم های تلویزیون ادامه داد ، اما هیچ یک از آن کارها به اندازه ی “It” معروف نبودند، این کار بر اساس رمان استفان کینگ بود و آنت در مقابل جان ریتر، ریچارد توماس، تیم رید، ریچارد مازور به بازی پرداخت.
آنت فیلم های دیگری نیز مانند ” On Hope ” و ” Imaginary Crimes ” با هاروی کایتل ظاهر شد. هنگامی که در مورد نقش های سریالها صحبت میکنیم میتوان گفت که آنت بیشتر بخاطر نقش ” Lisa Bridges” در ” Nash Bridges ” شناخته شده است، اما شاید آنت را مخاطبان زیادی بخاطر مارتا کنت در ” Smallville” بشناسند ، سریالی در مورد کلارک کنت / سوپرمن. او همچنین در سریال ” The Huntress” نیز به بازی پرداخته است.

زندگی شخصی

آنت با مایکل مککین در سال ۱۹۹۹ ازدواج کرده و هر دو آنها برای جایزه اسکار بهترین ترانه در فیلم ” A Mighty Wind ” نامزد دریافت جایزه بودند. او دارای دو دختر از ازدواج قبلی خود با ” Bill Geisslinger” میباشد.

نام کامل
Annette Toole
تاریخ تولد
April 01, 1952
سن
۶۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 1 Oscar
Another 3 wins & 8 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی انت اوتول
3/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه