بیوگرافی گابریل دنیس

4 سال پیش
بیوگرافی گابریل دنیس
Rate this post

بیوگرافی گابریل دنیس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گابریل دنیس طنز پرداز و بازیگر آمریکایی است که بیشترین شهرتش را بخاطر کار در شبکه های کابلی بدست آورده است. او به تازگی در ” Rosewood” در کنار ” Morris Chestnut” بازی کرده است.

زندگینامه گابریل دنیس

بیوگرافی گابریل دنیس

فعالیت هنری

گابریل در مدرسه به مطالعه ی هنر های تجسمی مشغول بود و به منزله ی کار بروی رقص و تئاتر درس میخواند و بعدن از دانشگاه هاروارد توانست فارغ التحصیل شود. اولین بازی دنیس در فیلم تلویزیونی “A Mom for Christmas” بود. بازی “Olivia Newton-John” باعث دنبال کردن ” A Rage in Harlem” با ایفای نقش ” Gregory Hines” ، ” Robin Given” و ” Forest Whitaker” بود. ولی هردوی این نقش ها برایش خیلی کوچک بود. از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ ، به عنوان میزبان در “Teen Summit,” ، گوینده ی برنامه نوجوانان بود. در سال ۲۰۰۶ ، در برنامه ی “The Underground” اسکچ آپ کمدی اثر دیمون ویانز حضور داشت.

در سال ۲۰۰۸ ، توانست نقش ” Janay” را تصاحب کند ، دوست ” Malik Wright” و خیلی زود نیز دوست دختر ” Derwin Davis” در سریال شبکه ی CW ” The Game”. بعد از اینکه این سریال کنسل شد. طرفدارانش برای بازگشت گابریل به برنامه سرصدای زیادی به راه انداختند و او توانست در دو فصل دیگر نیز بماند. در زمان کار در این برنامه گابریل بروی پروژه ی دیگری به نام “Bring It On: Fight to the Finish ” فیلمی که بصورت مستقیم از طریق دی وی دی بفروش رسید بازی کرد. به علاوه ، گابریل نقش ” Denise Roy” را در سریال “Blue Mountain State ” بازی کرد ، در آنجا در نقش دوست دختر ” Sam Jones” بود. نقشش بخاطر جرمی که مرتکب شده بود از دستش رفت و او را کنار گذاشتند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فدریکو فلینی
زندگی شخصی

گابریل در برنامه های زیادی بصورت مهمان شرکت کرده است مانند ، ” Franklin & Bash” ، ” Bones” ، ” Justified” و ” Baby Daddy”. در سال ۲۰۱۵ ، او نقش ” Pippy” را در ” Rosewood” محصول شبکه ی FOX توانست بدست آورد ، او در واقع خواهر همجنسگرای ” Beaumont Rosewood” بود.

دنیس به خوانندگی ، نوشتن آهنگ و رقص علاقه دارد. او هم اکنون ساکن لس آنجلس میباشد.

تاریخ تولد: ۱۹ اکتبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، اوهایو، آمریکا
محل سکونت: لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
آموزش: School for Creative and Performing Arts، دانشگاه هاوارد
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ ایمیج برای بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش فیلم‌های تلویزیونی، مجموعه‌های تلویزیونی کوتاه یا ویژه‌برنامه‌های درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گابریل دنیس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه