بیوگرافی نانسی تراویس

4 سال پیش
بیوگرافی نانسی تراویس
4.5/5 - (33 امتیاز)

بیوگرافی نانسی تراویس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تراویس در نیویورک بدنیا آمد. او دختر ترسا مدد کار اجتماعی و گوردن تراویس دستیار فروش بود. تراویس در بوستون ماساچوست بزرگ شد.

زندگینامه نانسی تراویس

بیوگرافی نانسی تراویس

فعالیت هنری

اولین شغل تراویس در دبیرستان ایفای نقش بود ، او در تئاتر آمریکایی NYC کار میکرد. بعد از آن ، تراویس در صحنه های “Neil Simon’s Brighton Beach Memoirs” و تئاتر شرکت Naked Angels حضور یافت. او در “Frank Pugliese” به ایفای نقش Aven U-Boys می پرداخت. تراویس اولین برودوی خود را در “I’m Not Rappaport” به اجرا در آورد. او “Athol Fugard’sMy Children, My Africa” را بازی کرد.

تراویس در فیلم های زیادی نقش ایفا کرده است ، مانند : “Three Men and a Baby” ، “Three Men and a Little Lady” ، “Air America and Internal Affairs” ، در نقش مایک مایر در”So I Married an Axe Murderer” بود ، در “The Vanishing” در کنار کیفر سادرلند بود و در کمدی اکشن “Destiny Turns on the Radio” در کنار دیلان مکدرموت بود. از دیگر فیلم های قابل قبول او میتوان “box office bomb Fluke” (1995) ، فیلم کمدی “Bogus” (1996) ، کمدی سیاسی “Running Mates” را نام برد. و در دهه ی ۲۰۰۰ نیز میتوان “Auggie Rose” (2001) ، ” Sisterhood of the Traveling Pants” (2007) را میتوان به کارنامه ی بازیگری وی افزود. تراویس در “Chaplin” در مقابل ” Robert Downey, Jr” بازی میکرد.

تراویس با پیتر گالاگر و ایزابلا روزلینی در سریال “Fallen Angels ” (1993) بازی کرده است. از سال ۱۹۹۵ – ۱۹۹۷ ، تراویس در سیتکام “Almost Perfect” شبکه ی CBS به بازی پرداخت. این برنامه بیش از دو فصل طول نکشید. در ۱۹۹۹ ، در سریال کوتاه “Work with Me” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هومن جاوید
Becker

تراویس نقش اصلی را در “Stephen King’s Rose Red” (2002) برعهده داشت. در سال ۲۰۰۲ ، برای بازی در “Becker” به شبکه ی CBS پیوست. از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ تراویس در سیتکام ” The Bill Engvall” در نقش سوزان بود. در سال ۲۰۰۹ ، تراویس در “Safe Harbor” حضور یافت. بعد از آن او در فیلم های دیگری نیز مانند “The Pregnancy Pact” ، “Desperate Housewives” ، “Grey’s Anatomy” ، “How I Met Your Mother.” ، “Last Man Standing ” و هم چنین “Hart of Dixie” نیز بازی کرده است.

زندگی شخصی

در سال ۱۹۹۴ ، تراویس با رابرت ان فرید رئیس “Savoy Pictures” ازدواج کرد. او و همسرش صاحب دو پسر هستند.

تاریخ تولد: ۲۱ سپتامبر ۱۹۶۱ (سن ۵۸ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۶۲ متر
همسر: رابرت اِن. فرید (ازدواج ۱۹۹۴)
کودکان: بِنجامین ای. فرید، جرمی فرید
آموزش: دانشگاه نیویورک، Framingham High School، Circle in the Square Theatre School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نانسی تراویس
4.5/5 - (33 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه