بیوگرافی کوین چپمن

4 سال پیش
بیوگرافی کوین چپمن
4.3/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی کوین چپمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کوین چپمن (متولد ۲۹ جولای ۱۹۶۲) بازیگر آمریکایی که بخاطر ساخت و توانایی بازی مجموعه ای از شخصیت ها اعم از برادر نفرت انگیز ترنس در “Rescue Me” تا مجری خیابان Val Savage در “Mystic River” اثر کلینت ایستوود شناخته شده است. او در حال حاضر کارآگاه لیونل فوسکو در درام جنایی “Person of Interest” محصول شبکه CBS را به تصویر میکشد.

زندگینامه کوین چپمن

بیوگرافی کوین چپمن

فعالیت هنری

قبل از بازیگری، او به عنوان یک دربان و یک طنز پرداز استند آپ کار کرده بود. در زمان کار در دفتر امور فرهنگی بوستون ، چپمن در توسط کارگردان “Ted Demme” کشف شد و به عنوان میکی پت در ” Monument Ave” (1998) بود. دیگر نقش های سینمایی قابل توجه او عبارتند از “The Cider House Rules” ، “۲۱ Grams” ، “, In Good Company” ، نقش گانگستر ایتالیایی در “Boondock Saints” (1999)، و آتش ستوان فرانک مک کینی در”Ladder 49 ” (2004).

چاپمن به عنوان سردسته ی ستاره دار اوباش ایرلندی ،” Freddie Cork ” برای سه فصل در سریال “Brotherhood” حضور داشت. چپمن به عنوان دستیارکمکی جک باور (کیفر ساترلند) در فصل ۱ “۲۴” (۲۰۰۱) حضور داشت و هم چنین در نقش کوین میچل در فصل ۳ از “۲۴” (۲۰۰۳). در نقش مامور سازمان سیا (اولری) در کمدی مستقل “Black Dynamite”بود .

سریال ها

در سال ۲۰۰۶، چپمن به عنوان یک افسر در قسمتی از “Criminal Minds” (فصل ۲، قسمت ۱۰ به نام درس آموخته) حضور یافت. در سال ۲۰۱۰، او در نقش بونی در فیلم اکشن “Unstoppable” بود . او همچنین به عنوان بازیگر مهمان در “Lost” حضور یافته است. چپمن در فیلم “Bad Country “(2013) بازی میکرد.
چپمن ساکن ماساچوست میباشد و بهمراه همسر و دو فرزندش در آنجا زندگی میکند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناصر ممدوح

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به بازی‌های ترور، رودخانه میستیک، مظنون، توقف‌ناپذیر ، نردبان ۴۹ اشاره کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین چپمن
4.3/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه