بیوگرافی کلارک گرگ

4 سال پیش
بیوگرافی کلارک گرگ
Rate this post

بیوگرافی کلارک گرگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گرگ در ۲ آپریل، ۱۹۶۲ بوستون ، ماساچوست به دنیا آمد . خانواده او همیشه در حال مسافرت بودند. او در هفت شهر وقتی ۱۷ داشت زندگی کرد. گرگ به مدت دو سال در دانشگاه اوهایو وسلی بود و بعد دانشگاه را رها کرد و به منهتن رفت . او شغل های مختلف، مانند یک گارد امنیتی در موزه گوگنهایم، و یک کارگر در پارکینگ در یک رستوران کار می کرد. بعدن به دانشگاه نیویورک برای مطالعه ی هنر رفت و به مطالعه ی درام و انگلیسی مشغول شد.

زندگینامه کلارک گرگ

بیوگرافی کلارک گرگ

فعالیت هنری

گرگ یکی از اعضای موسس و مدیر هنری بعد، اف برادوی ” Atlantic Theater Company” ، که در سال ۱۹۸۳ تشکیل شده است بود. تعدادی از نقش های گرگ در فیلم ها ، مانند “Lovely & Amazing” ، “The Human Stain” و “In Good Company” ، و تعدادی از نقش های مهمان گرگ در مجموعه های تلویزیونی، مانند “Will & Grace” ، “Sports Night” ، “Sex and the City” و “The West Wing” میباشد . او هم چنین فیلمنامه ای برای تریلر “What Lies Beneath” نوشت.

او کارگردان و فیلمنامه نویس “Choke” (2008) که بر اساس چاک پائولانیک رمانی به همین نام بوده است. گرگ پدرش، استاد دین بازنشسته بود که در استانفورد بود، پدر گرگ کشیش سابق کلیسای یادبود استنفورد نیز بود که گرگ از نقل قول های او در فیلم خود استفاده کرد.

فیلم مرد آهنی

در سال ۲۰۰۸، گرگ در فیلم “Iron Man” به عنوان ” S.H.I.E.L.D ” عامل فیل کولسون حضور یافت. در سال ۲۰۱۰، گرگ نقش خود را بار دیگر این بار در “Iron Man 2” به اجرا در آورد. در سال ۲۰۱۱، او دوباره به عنوان Coulson برای بازگشت “Thor” بود. گرگ اشاره کرد که بخشی از “Marvel Cinematic Universe” به عنوان یک عالم خیلی مهیج (عامل کولسون یکی از بچه ها که واقعا در کتاب های کمیک بود) میباشد و او از نقش کوچک خود در ” Iron Man ” میگوید ، “او گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رالف فینس

” و من فقط بسیار خوش شانس بودم که آنها تصمیم به گسترش شخصیت ها و انتخاب من برای نشان دادن به جهان گرفتند. با ادامه ی این نقش در ثور، او دوباره نقش خود را در “The Avengers” ایفا کرد. گرگ هم در یک سری از ستاره فیلم های کوتاه مرول که در اطراف شخصیت او در مرکز دیده می شود ، بازی کرده است.

در اکتبر ۲۰۱۰، گرگ بخشی از تیم بازیگران تئاتر لری کرامر در “The Normal Heart ” بود و در کنار دیلن والش ، لیزا کودرو ، تیت داناوان ، در لس آنجلس به مناسبت ۲۵ سالگرد بازی ارائه دادند ، بود. این مطلب شنیداری توسط پدر ناتنی اش کارگردانی شد، جوئل گری .

در اواخر اکتبر ۲۰۱۲، جاس ویدون ، کوین فیگ ، و گرگ اعلام کردند که گرگ تصمیم دارد که نقش خود را در سریال ” Agents of S.H.I.E.L.D” نیز به اجرا درآورد.در ۲۰ آوریل ۲۰۱۳، “Trust Me” ، یک فیلم نوشته شده و به کارگردانی گرگ، در اولین جشنواره فیلم ترایبکا به نمایش درآمد . این فیلم اکرانی محدود در ایالات متحده در ژوئن ۲۰۱۴ در بر داشت.

زندگی شخصی

گرگ در سال ۲۰۰۱ با بازیگر جنیفر گری ازدواج کرده است؛ زن و شوهر همکاری در فیلم تلویزیونی “Road to Christmas” داشتند . آنها یک دختر به نام استلا، متولد ۳ دسامبر سال ۲۰۰۱ دارند.او خود را به عنوان یک عضو از یک خانواده یهودی توصیف کرده است. گرگ دارای یک کمربند سیاه و سفید در جوجیتسو برزیلی

تاریخ تولد:

۲ آوریل ۱۹۶۲ (سن ۵۷ سال)، بوستون، ماساچوست، آمریکا
قد:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرستون استرجیس

۱٫۷۵ متر
همسر:

جنیفر گری (ازدواج ۲۰۰۱)
محل سکونت:

U.S ,کالیفرنیا ,ونیز
کودکان:

استلا گریگ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلارک گرگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه