بیوگرافی تی جی میلر

4 سال پیش
بیوگرافی تی جی میلر
Rate this post

بیوگرافی تی جی میلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میلر در کلرادو متولد شد.او در مدرسه ی “Graland Country Day School, East High School” درس میخواند و دانشگاه جورج واشنگتن در واشنگتن دی سی، جایی که یک عضو از گروه کمدی (GWU recess و Lambda chapter ) بود.

زندگینامه تی جی میلر

بیوگرافی تی جی میلر

فعالیت هنری

میلر اغلب به عنوان یک عضو از “میز گرد” در “Chelsea Lately” بود. او به عنوان مارمادوک بروکر در مجموعه تلویزیونی “Carpoolers ” که برای ۱۳ قسمت در شبکه ی ABC (2007-2008) پخش شد ، حضور یافت. او در کانال دیزنی کارتون در کارتون “Gravity Falls” رابی V را به تصویر میکشید. در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۰، اکتبر ۲۸، ۲۰۱۱، و ۲۰۱۲ ژوئن ۱۴ او کمدی استند آپی را در کانن به اجرا درآورد. در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۱، کمدی تی جی ( No Real Reasn) در “Comedy Central” . میلر در فاکس مجموعه تلویزیونی “The Goodwin Games” به عنوان جیمی گودوین بود.

میلر در حال حاضر در HBO در سریال کمدی “Silicon Valley” است که با تحسین منتقدان بسیاری روبرو شده و میلر موفق به کسب ” Critics’ Choice Television Award ” به عنوان بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی سال ۲۰۱۵ شده است. او صدای یک توپ سخنگوی موکوس در آگهی های بازرگانی برای Mucinex و بازیگر به عنوان گرگ جن در یک کمپین تبلیغاتی برای ” Slim Jim meat snacks” بوده است.

فیلم

در اولین فیلم میلر، “Cloverfield,” ، او تنها برای چند دقیقه در فیلم حضور یافت ، اما صدای او تقریبا در هر صحنه به عنوان شخصیتی که بسیاری از وقایع را ضبط کرده است به تصویر کشیده شد. سال ۲۰۰۹، او سسنا جیم در ” The Goods: Live Hard, Sell Hard” را بازی کرد. “grindcore” موسیقیدان در “Extrac”. او در سال ۲۰۱۰ در “She’s Out of My League” در نقش استینر بود ، که صدای گریک را به اجرا درآورد و در نقش اصلی در “Unstoppable” حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گلنوش خالقی

او همچنین نقش دن در “Gulliver’s Travels” را در دسامبر ۲۰۱۰ بازی کرد. میلر بازی شخصیت رنجر جونز در “Yogi Bear ” را نیز به انجام رساند. بر خلاف شخصیتش در کارتون او یک اسگل میباشد ولی کارش را بلد است ( طبق اخبار بوفالو). به عنوان یک شوخی، او با یک خرس واقعی بوده است ( این فیلم را برای وارنر براس فرستاده است.در سال ۲۰۱۱، میلر در “Our Idiot Brother” بازی کرد. او همچنین به عنوان “Rolling Stone” برای “Rock of Ages” فعالیت میکرد. میلر قرار است در “Search Party” در کنار “Adam Pally” بازی می کند. میلر در سال ۲۰۱۴ در فیلم مایکل بی (Transformers: Age of Extinction) بازی کرد. در نوامبر ۲۰۱۴، میلر صدای فرد در انیمیشن ابرقهرمانی CGI “Big Hero 6.” بود. او راسو را در “Deadpool” به تصویر میکشد.

زندگی شخصی

میلر با دوست دختر قدیمی خود کیت گورنی نامزد بوده است و در سال ۲۰۱۴ با او ازدواج کرده است.

تاریخ تولد: ۴ ژوئن ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، دنور، کلرادو، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
همسر: کیت میلر (ازدواج ۲۰۱۵)
آلبوم‌ها: The Extended Play EP، Of Love and Lunacy
خواهر و برادر: مورگین میلر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تی جی میلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه