بیوگرافی مکالی کالکین

4 سال پیش
4.8/5 - (24 امتیاز)

بیوگرافی مکالی کالکین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کارسون کالکین در ۲۶ آگوست ، ۱۹۸۰ در نیویورک بدنیا آمد. سومین فرزند از میان هفت فرزند. اولین بار در سن ۴ سالگی در اولین برود وی بازی کرد. کالکین در سن پایین به مطالعه ی هنر های تجسمی ( مانند کار کردن در مدرسه ی بلچین در آمریکا) مشغول بود و در تعداد زیادی از تبلیغات تلویزیونی نیز به بازی پرداخت.

زندگینامه مکالی کالکین

بیوگرافی مکالی کالکین

فعالیت هنری

گرچه ، در سال ۱۹۸۸ او در ” Rocket Gibraltar” به بازی پرداخت ، ولی این فیلم ” Uncle Buck ” (1989) بود که باعث معروفیت او به عنوان بازیگر کودک هالیوودی شد. بازی فوق العاده اش در این فیلم باعث موفقیت و راه یافتن او به ” Home Alone” کمدی موفق دیگری شد. این فیلم یکی از فیلم های موفق و پروفروش شد ، ولی نسبت به ” Home Alone 2: Lost in New York in 1992″ از موفقیت کمتری برخوردار بود.

در سال ۱۹۹۱ ، کالکین با عملکردش در ” My Girl” مورد تحسین زیادی از سوی هوادارانش قرار گرفت ، او در نقش بهترین دوست یک دختر جواب بود. در سال ۱۹۹۳ ، فیلم ” Good Son” و ” Richie Rich ” از جمله بازی فراموش نشدنی کالکین به حساب می آمدند و باعث افزایش شهرت کالین شدند.

در زمان اوج حرفه ی کالکین ، این پدر کالکین بود که مدیریت کارهای او را برعهده داشت. در اوایل سال ۱۹۹۰ ، شایعاتی در مورد این قضیه پخش شد و باعث شد که پدرش از مدیریت کارهای او دست بکشد. در سال ۱۹۹۵ ، والدین کالکین شروع به جنگ و جدال بخاطر فرزندانشان و ثروت کالکین کردند. در آخر مادر کالکین بود که توانست موفق شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میلاد کیایی
سال های اخیر

در سال ۲۰۰۳ ، بعد از غیبت طولانی مدت از دید عموم ، کالکین در ” Party Monster” داستانی واقعی در مورد بوجود آمدن و از بین رفتن باشگاهی ، به بازی پرداخت.

در سپتامبر ۲۰۰۴ ، کالکین در اوکلاهاما بخاطر داشتن ۱۷٫۳ گرم علف و دو نوع ماده ی مخدر دیگر دستگیر شد. او را مبلغ ۵۴۰ دلار جریمه کردند و حکمش برای مدتی به تعویق افتاد.
در سال ۲۰۰۵ ، کالکین از مایکل جکسون ستاره ی پاپ ( و آزار دهنده ی جنسی ) حمایت کرد. او اتهامات مایکل جکسون را به اساس و کاملن مسخره دانست. کالکین مایکل را در اوایل ۱۹۹۰ ملاقات کرده بود. این ملاقات تقریبن بعد از بازی او در فیلم معروف “Home Alone” بود.

زندگی شخصی

کالکین در سال۱۹۹۸ با راچل مینر(بازیگر) ازدواج کرد در آن زمان او ۱۸ سال داشت. این دو در سال ۲۰۰۰ از یکدیگر جداشدند.
کالکین در سال ۲۰۰۲ ، با میلا کونیس ارتباط برقرار کرد. بعدن در سال ۲۰۱۱ این دو از یکدیگر جدا شدند بعد از حدود ۸ سال ارتباط.

تاریخ تولد:
۲۶ اوت ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، منهتن، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
شریک: برندا سونگ (۲۰۱۷–)
همسر: ریچل ماینر (ازدواج ۱۹۹۸–۲۰۰۲)
والدین: کیت کالکین، پاتریسیا برنتروپ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مکالی کالکین
4.8/5 - (24 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه