بیوگرافی بروس باکسلتنر

4 سال پیش
بیوگرافی بروس باکسلتنر
Rate this post

بیوگرافی بروس باکسلتنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بوکسلیتنر در ایلینوی متولد شد. او در دبیرستان پراسپکت درس میخواند و هم چنین به مطالعه ی هنر و درام در تئاتر گودمن مشغول بود.

زندگینامه بروس باکسلتنر

بیوگرافی بروس باکسلتنر

فعالیت هنری

لیتنر بیشترین شهرتش را بخاطر نقش اصلی خود در مجموعه تلویزیونی “How the West Was Won” ، “Bring ‘Em Back Alive” ، ” Scarecrow and Mrs ” و “Babylon 5 ” یافته است.
او همچنین در “The Gambler” (به عنوان بیلی مونتانا، در کنار کنی راجرز : ۱۹۸۰، ۱۹۸۳ و ۱۹۸۷) و در فیلم های تلویزیونی مانند ” Till We Meet Again” و ” Zoya” نقش نمایی کرده است. او در سال ۲۰۰۵ به عنوان کاپیتان مارتین دووال در “Young Blades” به بازی پرداخته است. او همچنین در چند فیلم بابل ۵ نیز حضور داشته است، از جمله بابل ۵: در ابتدا (TV 1998)، بابل ۵:فضای سوم (TV 1998)، بابل ۵: تماس با اسلحه (تلویزیون، ۱۹۹۹)، و بابل ۵: قصه های از دست رفته (۲۰۰۷).

او در بسیاری دیگر از برنامه های تلویزیون بازی کرده است ، از جمله including The Mary Tyler Moore Show, Gunsmoke, Tales from the Crypt, Touched by an Angel, The Outer Limits و She Spies . در سال ۱۹۸۲، او در فیلم تلویزیونی “Bare Essence” ، با جن فرانسیس نقش نمایی کرده است . او عضو تیم بازیگران “Heroes” برای فصل سه و چهار بوده است. او همچنین در سریال های تلویزیونی “Chuck” به عنوان پدر “Devon Woodcomb” حضور یافت . در فیلم هایی ساخته شده برای تلویزیون مانند The Secret, Hope Ranch, Falling in Love with the Girl Next Door, Pandemic, Sharpshooter و Aces ‘n Eights بوده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تام آرنولد
NCIS

لتنر بصورت مهمان در NCIS بازی کرده است. او در نقش دریاسالار سی. کلیفورد چیس، یک مقام نیروی دریایی عالی رتبه را ایفا میکرده است. لتنر صدای خود را به نسخه متحرک از شخصیت نمادین خود ترون در انیمیشن “Tron: Uprising” بکار گرفته است . این سری در اولین “Disney XD” در تاریخ ۷ ژوئن، ۲۰۱۲ بوده است. او همچنین شخصیت آلن برادلی / ترون را در فیلم Tron و Tron: Legacy برعهده داشته است.

او همچنین در چند فیلم مانند “Tron” (که در آن لتنر نقش عنوانی را برعهده داشت) و “The Baltimore Bullet “(1980) با جیمز کابرن بازی کرده است. لتنر این نقش را بار دیگر در “Tron: Legacy” ، بازی ویدئویی “Tron: Evolution” و هم چنین بازی های “Tron 2.0” و “Disney/Square Enix” و “Kingdom Hearts II” بکار گرفته است .

او صداگذاری در بازی “Spec Ops: The Line”” نیز برعهده داشته است. در فیلم “Gods and Generals” به نقش نمایی جنرال جمیز لانگ استریت پرداخته است. در انیمیشن ترسناک “Dead Space: Downfall” نیز صدای کالین بارو را او اجرا میکرده است. از دیگر فیلم های او نیز میتوان به Kuffs, The Babe, Brilliant,Snakehead Terror, Legion of the Dead, King of the Lost World, Shadows in Paradise و Transmorphers: Fall of Man اشاره کرد.

زندگی شخصی

لتنر اولین بار (۱۹۷۷-۱۹۸۷) با بازیگر آمریکایی به کاترین هلکمب، ازدواج کرد .

نام کامل
Bruce William Boxleitner
تاریخ تولد
May 12, 1950
سن
۶۹ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۵ wins & 3 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بروس باکسلتنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه