بیوگرافی نینا لیزاندریلو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نینا لیزاندریلو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیزاندریلو در لس آنجلس ، کالیفرنیا متولد شد. با توجه به حرفه خوانندگی مادرش دوران کودکی خود را با او به طور مداوم در سراسر اروپا سفر کرد. در سن ۱۰ سالگی ، او به تبلیغات تلویزیونی برای لوی کارگردانیدیوید فینچر مشغول بود. این همان چیزی است که بعدن به او کمک کرد تا تبدیل به یک عضو بنیاد شودSAG. در دوران نوجوانی لیز در شهر نیویورک برای سال های بسیاری باقی ماند.

زندگینامه نینا لیزاندریلو

بیوگرافی نینا لیزاندریلو

فعالیت هنری

حدود ۱۰ سال پس از کار در اولین تبلیغ تلویزیونی لیز تصمیم گرفت که به یک بازیگر تبدیل شود. او از دانشگاه تسک نیویورک در هنر که بیشتر در فیلم مشغول به کار بود فارغ التحصیل شده است. او برای اولین بار نقش سرنا مالوری در مجموعه تلویزیونی کوتاه “Conviction” بازی کرد. او به صورت مهمان در برخی از برنامه های تلویزیونی مانند “Law & Order,” ، “Mercy” ، “Nurse Jackie” و “Washingtonienne” بازی کرد. موازی با کارش در تلویزیون لیز همچنین در برخی از فیلم ها دیده شده است: در Indie “Pre” ، در کمدی “The Best and the Brightest” ، و در فیلم ترسناک “The Bleeding House” .

سایر آثار

تغییر بزرگ حرفه اش زمانی بود که او را به عنوان تس وارگاس در “Beauty & the Beast” محصول شبکه CW عضو تیم بازیگران کردند. حتی اگر سریال بازتابی کاملن نامطلوب داشته لیز میتوان گفت با تدبیری دور اندیشانه تنها بازیگری است که مورد تحسین زیادی قرار گرفته است. مریم مک نامارا از لس آنجلس تایمز گفت: “تنها نقطه عطف توسط شریک کاترین، تس، که، به عنوان فردی سلیم با احساسات یکسان میباشد که این بازی توسط نینا لیز ارائه شده، به وضوح سزاوار بهترین می باشد. در ۲۱ ژانویه سال ۲۰۱۳ در برزیل، نینا در یک بهترین سال ۲۰۱۲ موفق به کسب بهترین بازیگر نقش مکمل زن جایزه ترویج شده توسط کانال کابل برزیل “Universal Channel” شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ژولی دلپی

تاریخ تولد: ۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۰ (سن ۳۹ سال)، انسینو، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
ملیت: آمریکایی
قد: ۱٫۷۳ متر
آموزش: مدرسه هنر تیش

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نینا لیزاندریلو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه