بیوگرافی دنیس اهار

4 سال پیش
بیوگرافی دنیس اهار
Rate this post

بیوگرافی دنیس اهار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اهار در کانزاس سیتی، میسوری متولد شد، پسر مارگارت کارینه (موسوم به کندی؛ ۱۹۳۱ ژانویه ۲۵ اکتبر ۸، ۲۰۰۸) و جان ام اهار. او دارای سه خواهر پم، پاتریشیا و کاتلین، و یک برادر، مایکل است. اهار در حومه دیترویت تا سن ۱۵ سالگی زندگی کرد. مادر او یک موزیسین بود و اهار با کار با ارگ کلیسا بزرگ شد.اهار ایرلندی تبار و دارای گذرنامه ایرلند میباشد.

زندگینامه دنیس اهار

بیوگرافی دنیس اهار

فعالیت هنری

به عنوان یک نوجوان، در سال ۱۹۸۰، اهار دیترویت را به مقصد شیکاگو به منظور مطالعه تئاتر دردانشگاه نورث وسترن ترک گفت .

حرفه

اهار جایزه تونی را برای بهترین اجرا بازیگر نقش اول مرد در “Take Me Out” ( اثر ریچارد گرینبرگ) بدست آورد، که در آن شخصیت او به آرامی در عشق با بازی بیس بال فرو میرود و دلیل اصلی جایزه گرفتنش بود. اهار برنده جایزه ۲۰۰۵ درام برای بازیگر نقش اول مرد برای نقش خود به عنوان اسکار در برادوی احیا شده ی “Sweet Charity” .

در سال ۲۰۰۳ اهار نقش دکتر را در “۲۱ Grams” بازی کرد. در سال ۲۰۰۴ او چارلز جی را در برادوی “Assassins” بازی کرد، که او برای بهترین عملکردش توانست نامزد دریافت جایزه تونی شود. قبل حضورش در هر برنامه ای ، او در برادوی در سال ۱۹۹۸ به نام “Cabaret” بازی کرد. اهار در”Hallmark Hall of Fame” ارائه “Saint Maybe” نیز حضور داشت .

او به عنوان بازیگر مهمان در چند قسمت از “Law & Order” و “spin-offs, Law & Order: Special Victims Unit” و “Law & Order: Criminal Intent” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسن کسائی
سریال ها

در سال ۲۰۰۸، او به عنوان بازیگر مهمان در چند قسمت از “Brothers & Sisters” به بازی پرداخت. فیلم سینمایی که او در آنها به بازی پرداخته است ، شامل The Anniversary Party,[8] 21 Grams, Garden State, Derailed, Michael Clayton, A Mighty Heart, Half Nelson, Milk, Edge of Darkness, Charlie Wilson’s War و Changeling میباشد. در سال ۲۰۰۹، اهار فیلیپ استیل را در یک فیلم زندگینامه در تلویزیون در”An Englishman in New York” به تصویر کشید. در همان سال اهار نقش دکتر فیزیوتراپیست دیوید ورث را در سریال “Bored to Death” به تصویر کشید.

در سال ۲۰۱۰، اهار به تیم بازیگران سریال “True Blood” پیوست. در فصل سوم آن به عنوان “Russell Edgington” ، پادشاه خون آشام می سی سی پی است که ۲۸۰۰ سال سن داشت، بازی کرد. در سال ۲۰۱۱، او در فیلم “The Eagle” به عنوان یک افسر روم به نام Lutorius به بازی پرداخت. اخیرن او در نقش قاضی چارلز آبرناتی در سریال درام “The Good Wife” به بازی پرداخته است. اهار همچنین به عنوان لری هاروی در فصل اول FX از “American Horror Story, Murder House ” بازی کرد.

در سال ۲۰۱۲، اهار در کنار امی آدامز و دونا مورفی به عنوان Baker در “Into the Woods” در تئاتر عمومی به بازی پرداخت. محصول تولید شده در تئاتر دلوکرات در پارک مرکزی، NYC از ۲۳ جوالی از ۱ سپتامبر ۲۰۱۲ بروی صحنه رفت. در سال ۲۰۱۳، اهار بار دیگر در “American Horror Story: Coven”فصل سوم این سریال ، که در آن او اسپالدینگ را به تصویر کشیده ، بازی کرد. اهار نقش استنلی در فصل چهارم از سریال ،”American Horror Story: Freak Show.” را نیز به تصویر کشید. در سال ۲۰۱۵، اهار درنقش یک کارگر هتل لیز تیلور در فصل پنجم از همین سریال نیز بار دیگر بازی میکند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پل هگیس
زندگی شخصی

اهار به عنوان همجنسگرا از دبیرستان برادران رایس بیرون آمد. اهار با ردوود هوگو در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۱ ازدواج کرده، این دو ( هر دو مرد هستند) یک پسر خوانده دارند.

نام کامل
Denis Patrick Seamus O’Hare
تاریخ تولد
January 17, 1962
سن
۵۷ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
Nominated for 2 Primetime Emmys
Another 1 win & 6 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیس اهار
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه