بیوگرافی رز مکلور

4 سال پیش
بیوگرافی رز مکلور
Rate this post

بیوگرافی رز مکلور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مکلور در اوکلند متولد و در بزرگ شد. او دارای یک برادر بزرگتر، پل ، که یک موزیسین و بازیگر است. او وقتی سیزده ساله بود به مطالعه ی بالت و جز مشغول بود.

زندگینامه رز مکلور

بیوگرافی رز مکلور

فعالیت هنری

فقط دو سال سن داشت که شروع به ظاهر شدن در آگهی های بازرگانی کرد. در سن سه سالگی، او در نقش یک فرشته در این فیلم “The Piano” حضور یافت.

مکلاور عمدتا برای تلویزیون نیوزیلند کار می کرد، مانند سریال مبتنی بر فانتزی “Rude Awakenings”. او همچنین در فیلم های تلویزیونی مثل سری هرکول و ” Maiden Voyage ” و همچنین به عنوان دو کانال فیلم دیزنی ” Eddie’s Million Dollar Cook-Off ” در سال ۲۰۰۳، در سال ۲۰۰۷ در فیلم ” Johnny Kapahala: Back on Board ” حضور یافت که مشابه به فیلم سال ۱۹۹۹ فیلم “Johnny Tsunami” میباشد. از ماه مارس تا دسامبر ۲۰۰۹، او در مجموعه تلویزیونی ” Power Rangers: RPM “برای ۳۲ قسمت حضور داشت.

اولین بازی خوب مکلاور در سینما “The Lovely Bones” اثر پیتر جکسون بود، که در ایالات متحده در ۱۱ دسامبر سال ۲۰۰۹ انتشار یافت. در این فیلم، او لیندزی سالمون ، خواهر کوچکتر شخصیت اصلی.

مک در فیلم “Predicament” ، بر اساس رمان های رونالد هیو موریسن ، که در نیوزیلند و استرالیا در ۲۶ آگوست ۲۰۱۰ بازی کرد. فیلمبرداری در جولای و آگوست سال ۲۰۰۹ در شهرهای Hawera و Eltham صورت گرفت. در سال ۲۰۱۱، مکلاور در فیلم تلویزیونی Tangiwai، بر اساس فاجعه راه آهن تانگوا در سال ۱۹۵۳ بازی کرد . در این فیلم، او در نقش “Nerissa” نامزد باب بلر و یکی از قربانیان فاجعه بود. او همچنین نقش هلهلچی در سری کمدی “Super City” را نیز بازی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهرام حقیقت دوست
تئاتر

از ۱۹ مارس تا آوریل سال ۲۰۱۰ او به عنوان ایزی بر روی صحنه در تئاتر هرالد رفت.

مک نیز برای شرکت در جشنواره فیلم ” Show Me Shorts” سال ۲۰۱۰ انتخاب شد.
مک مطالعات خود را در دانشگاه اوکلند برای مدت ادامه نداد ، و به لس آنجلس برای ” a couple of top-secret projects ” مسافرت کرد. او در مقابل کریس لاول در فیلم مستقل” Light Years” به بازی پرداخت.مک از جمله بازیگران در فیلم فوتبالی استرالیایی، “Blinder” بود ، که شروع فیلمبرداری آن در تورکی در تاریخ ۲۰ فوریه سال ۲۰۱۲، قبل از رفتنش به بوستون بود. این فیلم برای انتشار در سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده بود.

مکلاور به عنوان شخصیت اصلی در “Cassandra French’s Finishing School for Boys” محصول شبکه MTV ، که بر اساس کتاب های اریک گارسیا و تولید شده توسط گارسیا و کریستن ریتر بازی کرد. مک همچنین به عنوان یک شخصیت در محدوده زمانی معین در”Showtime’s Masters of Sex”، که باراساس کتابی با همین نام است میباشد.

در جولای ۲۰۱۳، اعلام شد که مک نقش “Tinker Bell” در چند قسمت در سریال “Once Upon a Time” را بدست آورده است.
در فوریه ۲۰۱۴، مک به عنوان “the adult Cathy Dollanganger ” در فیلم تلویزیونی “Petals on the Wind” ،که اقتباس شده از کتاب های VC اندروز بود بازی کرد.
در ماه مارس سال ۲۰۱۴،مک اعلام کرد برای بازی در سریال جدید شبکه CW به نام “iZombie” انتخاب شده است.

نام کامل
Frances Rose McIver
تاریخ تولد
October 10, 1988
سن
۳۱ سال
حرفه
بازیگر

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاوه یغمایی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رز مکلور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه